دانش آموخته ایرانی پیروز به دریافت گرنت بنیاد ملی علوم آمریکا شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب به نقل از دانشگاه الزهرا، الهه حسینی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد و دکتری علم اطلاعات دانشگاه الزهرا پیروز به دریافت گرنت آموزشی بنیاد ملی علوم آمریکا با اسم پژوهش مشارکتی: پویایی اجتماعی انتقال دانش به وسیله نشر و هدایت علمی شد.

دانش آموخته ایرانی پیروز به دریافت گرنت بنیاد ملی علوم آمریکا شد

این گرنت برای برگزاری رایگان دو هفته ای مدرسه ای تابستانه استفاده و به 57 متقاضی منتخب از بین 289 درخواست، گرنت اهدا شده و به وسیله دانشگاه سیراکیوس (Syracuse University) میزبانی می گردد.

این گرنت آموزشی با مشارکت بنیاد ملی علوم آمریکا (NSF) و اتحادیه آکادمیک علم داده (ADSA) برای برگزاری آنلاین مدرسه ای تابستانه (summer School) موسوم به S4 درحوزه Science of science در نظر گرفته شده است.

موضوعات آموزشی این دوره، مباحث مرتبط با علم سنجی مانند کشف محاسباتی دانش، سوءرفتارهای پژوهشی، صداقت و امانت در پژوهش، مسائل و فرصت های داوری های علمی، تحلیل های دسترسی آزاد، اقتصاد علم و سیاست های علمی با استفاده از تکنیک هایی مانند یادگیری ماشینی، تحلیل شبکه، مصورسازی و اقتصادسنجی است.

برندگان گرنت پژوهش مشارکتی پس از آنالیز رزومه و انگیزه نامه همه متقاضیان، به وسیله داوران انتخاب شده اند که در میان آن ها، منتخبان با وابستگی سازمانی آمریکایی، هزار دلار هم دریافت خواهند کرد

منبع: خبرگزاری مهر

به "دانش آموخته ایرانی پیروز به دریافت گرنت بنیاد ملی علوم آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموخته ایرانی پیروز به دریافت گرنت بنیاد ملی علوم آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید