داروی گیاهی یاری به درمان آسم بچه ها فراوری شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب به نقل از یک صندوق پژوهش و فناوری فعال در عرصه سلامت، عباس زجاجی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره فراوری داروی گیاهی یاریی برای درمان آسم بچه ها گفت: این داروی گیاهی زد-کاف نام دارد و تنها داروی یاری به درمان آسم بچه ها بالای هفت سال است.

داروی گیاهی یاری به درمان آسم بچه ها فراوری شد

زجاجی با بیان اینکه در این شرکت پیروز به فراوری این دارو با استفاده از گیاهان دارویی شدیم، گفت: از جمله مزایای این محصول را می توان نداشتن عوارض داروهای شیمیایی، یاری به روال درمان آسم بچه ها، بهبود عملکرد ریه، کاهش تعداد و شدت سرفه های روزانه و شبانه، بهبود تنگی نفس و تقویت سیتم ایمنی بدن مطرح کرد.

وی در ارتباط با بازار هدف این محصول گفت: مصرف کنندگان این دارو، بچه ها بالای هفت سال هستند؛ بنابراین بازار هدف این محصول متخصصان اطفال، فوق تخصص نوزادان و متخصصان عفونی هستند.

مدیرعامل شرکت گفت: برای فراوری این محصول از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری فعال در عرصه سلامت استفاده کردیم.

حمیدرضا فرهادی مدیرعامل این صندوق پژوهش و فناوری سلامت گفت: برای فراوری این شربت ترکیبی از موثرترین گیاهان دارویی که در منابع طب سنتی ایرانی و منابع بین المللی در درمان آسم موثر هستند از جمله عناب، شیرین بیان، ختمی خبازی، پرسیاوشان، سرخارگل، گل بنفشه، زوفا استفاده شده و اثرات مفید آن در کارآزمایی بالینی به اثبات رسیده است. این شربت خصوصا در کاهش اندازه سرفه ها در بچه ها آسماتیک و در پی عفونت های تنفسی موثر است.

فرهادی ادامه داد: این دارو مشابه داخلی ندارد و ثبت اختراع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داروی گیاهی یاری به درمان آسم بچه ها فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروی گیاهی یاری به درمان آسم بچه ها فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید