خبرنگاران شهرداری دماوند خدمات غیرحضوری ارائه می دهد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، تهران - خبرنگاران - شهردار دماوند گفت: به منظور کاهش تردد شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بستر استفاده از خدمات غیرحضوری شهرداری فراهم شده است.

خبرنگاران شهرداری دماوند خدمات غیرحضوری ارائه می دهد

عباس صفری روز چهارشنبه به وبلاگ اطلس وب گفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش حضور در اماکن عمومی است و شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران باید از خدمات غیرحضوری استفاده نمایند.

وی ادامه داد: به همین دلیل شهرداری دماوند با ارائه سامانه میز خدمت الکترونیک در سایت شهرداری، تمامی خدمات این نهاد همچون ارسال و ثبت نامه، پیگیری نامه های ثبت شده و ارتباط با شهردار را ارائه کرده و تا هفته آینده بخش استعلام های دفترخانه، بانک و ادارات مختلف، اخذ و تمدید پروانه ساختمانی، پایانکار و عدم خلاف به پیشخوان شهرسازی و دیگر خدمات را در دستور کار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای سایر حوزه خدماتی شهرداری نیز به دنبال تحقق این مهم و ایجاد این بستر هستیم، گفت: شهروندان به وسیله سایت شهرداری دماوند به آدرس www.damavand.ir و ورود در سامانه میز خدمت الکترونیک، می توانند از سامانه های شهرداری، خدمات مورد نظر را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.

شهردار دماوند همچنین به دیگر خدمات اجرا شده در کاهش شیوع بیماری کرونا اشاره نمود و گفت: یکی از اقدامات مهم این نهاد در حوزه خدمات شهری، توقف فعالیت شرکت پسماند و بازیافت زباله بوده است که به منظور رعایت بهداشت و حفظ سلامت شهروندان تمامی مراکز تفکیک و دفن متوقف شد.

صفری تاکید نمود: البته طبق قانون شهرداری ها، جمع آوری زباله های شهری جزو وظایف ذاتی شهرداری بوده و با رعایت تمامی نکات بهداشتی توسط نیروهای خدوم شهرداری درحال انجام است.

وی همچنین در مورد ساماندهی سگ های بلاصاحب نیز بیان داشت: این مهم توسط حوزه خدمات شهری شهرداری دماوند انجام می گردد که در اسرع وقت با معین شدن پیمانکار مربوطه، ساماندهی این بخش نیز در دستور کار واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهرداری دماوند خدمات غیرحضوری ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری دماوند خدمات غیرحضوری ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید