ثبت اختراع تازه سونی خبر از ساخت دسته ای می دهد که بازیکن را هدایت می نماید

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سونی به تازگی یک ثبت اختراع تازه را حول محور یک طراحی به روز شده از دسته دوال سنس (DualSense) به ثبت رسانده است که به یاری هوش مصنوعی بازیکنان در حین تجربه بازی هدایت خواهد نمود.

ثبت اختراع تازه سونی خبر از ساخت دسته ای می دهد که بازیکن را هدایت می نماید

این بدان معناست که دسته روشن شده یا حتی دکمه ها و آنالوگ های خاصی را حرکت می دهد تا نکاتی را در خصوص کارهایی که بازیکن باید انجام دهند، به او گوشزد کند. این در صورتی اتفاق خواهد افتاد که در بازی به مشکل برخورده باشید. این ثبت اختراع که در 30 نوامبر (9 آذر) ثبت شده، جزئیات یک مدل یادگیری ماشینی را ارائه می دهد که عملکرد بازیکن را نظارت می نماید و در صورت گیر کردن در بازی به عنوان مثال روی یک پازل خاص، به او هدایت ارائه می دهد.

اسناد منتشر شده بعلاوه نشان می دهند که پد لمسی دوال سنس که ممکن است با یک صفحه نمایش لمسی جایگزین گردد، نیز می تواند برای یاری به بازیکنان برای بازگشت به مسیر مورد استفاده قرار گیرد. با این حال صرفا به این علت که سونی به این موضوع فکر نموده است به این معنی نیست که ما این ایده را به طور کامل در مرحله پیاده سازی و اجرا خواهیم دید، اما این یک بینش جالب است از آنچه این شرکت در خصوص بهبود دوال سنس در نظر گرفته است که آن را در برابر رقبایی نظیر نینتندو و مایکروسافت متمایز می نماید.

یکی دیگر از درخواست های ثبت اختراع سونی که اخیرا منتشر شده است، نشان می دهد که این شرکت در حال تحقیق بیشتر در خصوص راهی است که به بازیکنان اجازه دهد تا یک بازی را از نقاط خاصی در حین استریم پخش نمایند و دوباره داستان آن را به نوعی تجربه نمایند. این ثبت اختراع با عنوان Content Streaming With Gameplay Launch، در 11 جولای 2023 ثبت شده و در 2 نوامبر (11 آبان) به صورت عمومی منتشر شد.

این ها در واقع لحظاتی هستند که بازیکن می تواند از آن ها بازی را آغاز کند که به وسیله پلتفرم یا ناشر ارائه می شوند. از نمونه های آن می توان به ماموریت مربوط به یک باس یا زمانی که یک بازیکن به سطح بالا می رود، اشاره نمود. در این میان جالب است بدانید که کمپانی Take-Two بعلاوه اخیرا فناوری جدیدی را به ثبت رسانده تا اطمینان حاصل کند که Grand Theft Auto 6 دارای انیمیشن هایی بسیار پویا و واقعی باشند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ثبت اختراع تازه سونی خبر از ساخت دسته ای می دهد که بازیکن را هدایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت اختراع تازه سونی خبر از ساخت دسته ای می دهد که بازیکن را هدایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید