فراوری پمادی برای درمان زخم بستر بر پایه گیاهان دارویی

به گزارش وبلاگ اطلس وب، محققان یکی از شرکت های دانش بنیان، بر پایه 3 گیاه دارویی، پمادی برای درمان و پیشگیری از زخم بستر فراوری کردند.

فراوری پمادی برای درمان زخم بستر بر پایه گیاهان دارویی

فرهمند مدیر فروش یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فراوری داروهای گیاهی، در گفت وگو با وبلاگ اطلس وب، گفت: محصولات فراوری شده در این شرکت در 3 دسته انسانی،آرایشی و بهداشتی و دامی است که در هر کدام از این حوزه ها محصولاتی بر پایه مواد گیاهی فراوری شده است.

وی پماد درمان زخم بستر را یکی از محصولات این شرکت اسم کرد و یادآور شد: پماد فراوری شده حاوی موادی چون روغن زیتون، عصاره ابوخلسا و موم عسل است و برای درمان زخم های بستر به کار برده می گردد.

فرهمند اعلام نمود: این پماد قادر به بازسازی و افزایش آب رسانی به پوست است ضمن آنکه الاستیسیته پوست را به علت دارا بودن اسیدهای چرب موجود در زیتون، افزایش خواهد داد.

فرهمند افزود: بعلاوه به علت وجود موادی نظیر آلکانین، شیکونین و فلانوئید موجود در گیاه ابوخلسا، این پماد دارای خواص ضد قارچی، آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریال و ضد التهابی است.

وی به بیان نحوه استفاده از این پماد اشاره نمود و گفت: بعد از شست وشوی موضع، زخم به وسیله پد ابوخلسا یا گاز وازلینه به همراه مقدار مناسبی از پماد پانسمان می گردد و ضروری است این فرآیند هر 48 ساعت یک بار تا بهبودی کامل زخم، تکرار گردد.

فرهمند افزود: این محصول برای پیشگیری از ایجاد زخم بستر در مواردی که پوست نواحی تحت فشار، قرمز و ملتهب شده ولی هنوز زخم ایجاد نشده هم قابل استفاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراوری پمادی برای درمان زخم بستر بر پایه گیاهان دارویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری پمادی برای درمان زخم بستر بر پایه گیاهان دارویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید