برترین مرطوب کننده های پوست چرب که باید امتحان کنید

به گزارش وبلاگ اطلس وب، معمولا کسانی که پوستشان چرب است، فکر می نمایند که دیگر نیازی به مرطوب نماینده ندارند، اما در واقعیت استفاده از این محصول برای انواع پوست لازم است. کرم مرطوب نماینده علاوه بر این که می تواند ترشح چربی را کنترل و رطوبت پوستتان را حفظ کند، مانع از پیری زودرس نیز می گردد. اما در کنار تمام این مزیت ها، کیفیت کرمی که استفاده می کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. ما در این مقاله، لیستی از پرفروش ترین مرطوب نماینده های پوست چرب در خبرنگاران را آماده نموده ایم، تا بتوانید به راحتی، برترین تصمیم ممکن را بگیرید.

برترین مرطوب کننده های پوست چرب که باید امتحان کنید

کرم آبرسان وچه مدل Bamboo

کرم آبرسان وچه که برای پوست های چرب و مستعد آکنه فراوری شده است، می تواند به خوبی رطوبت لازم پوست شما را تامین کند. این کرم با داشتن ویژگی حفظ کلاژن و الاستین پوست، به شما ظاهری جوان تر و شاداب تر می بخشد. بعلاوه، می تواند با خاصیت ضدآکنه ای خود، باعث کاهش احتمال بروز آکنه و جوش های مزاحم گردد.

از آن جایی که این کرم بدون مواد شیمیایی ای مثل پارابن و سیلیکون است، از بروز حساسیت ها و التهاب های پوستی جلوگیری می نماید. علاوه بر این، کرم آبرسان وچه مدل بامبو با تغذیه عمیق پوست، شما را از احساس کشیدگی و خشکی پوست نجات می دهد و آن را منعطف تر و لطیف تر می سازد.

کرم مرطوب نماینده مدیلن

کرم مدیلن، یکی از برترین مرطوب نماینده های پوست چرب برای افرادی است که می خواهند از خشکی و پیری پوست جلوگیری نمایند. این کرم با داشتن روغن بادام شیرین و روغن گندم، چین و چروک های پوست را از بین می برد و به خوبی آن را ترمیم و تقویت می نماید. کرم مدیلن در عین جلوگیری از چربی اضافه، با داشتن ترکیباتی مانند آلوئه ورا، رطوبت لازم برای پوست را نیز تامین می نماید.

علاوه بر تمام این ها، روغن گندم باعث تقویت ساختار پوست می گردد و با داشتن ویتامین E، به شما یاری می نماید تا ظاهری شاداب و پوستی سالم داشته باشید. بعلاوه اگر پوست حساسی دارید، کرم مدیلن به خاطر ترکیبات طبیعی خود، احتمال بروز حساسیت های ناخواسته را کاهش می دهد.

کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل 265

اگر احساس سنگینی و روغنی بودن پوست بعد از استفاده از کرم ها را دوست ندارید، آبرسان ژنوبایوتیک مدل 265 برای شماست. این کرم با وجود این که خشکی پوست را به خوبی رفع می نماید، به سرعت جذب می گردد و منافذ باز پوست را کاملا پر نمی نماید؛ به همین علت شما را از احساس سنگینی بعد از استفاده از مرطوب نماینده ها نجات می دهد و در نتیجه، یکی از برترین انتخاب ها برای روتین روزانه است.

کرم مرطوب نماینده ژنوبایوتیک دارای فرمولاسیون ویژه ای برای پوست های مستعد آکنه است، به طوری که با بستن منافذ پوست و تقویت آن، به کاهش جوش ها و آکنه ها یاری می نماید. بعلاوه این کرم آبرسان، باعث ایجاد حساسیت یا جوش نمی گردد، به همین دلیل برای پوست های حساس نیز مناسب است.

کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo

کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo، یکی از برترین و پرفروش ترین مرطوب نماینده های پوست چرب است که می تواند خواسته های شما را برآورده کند. در ابتدا این کرم با تنظیم PH پوست، باعث تعادل آن می گردد و احتمال بروز حساسیت ها و آسیب های ناشی از محصولات نامناسب را کاهش می دهد.

این کرم با داشتن ترکیبات فوق العاده ای مانند عصاره آلوئه ورا، اوره، عصاره بامبو و روغن زیتون، به برترین شکل رطوبت مورد احتیاج پوست شما را تامین می نماید و مانع از ایجاد چین و چروک های زودرس می گردد. از آنجایی که این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد، جوانی و شادابی پوست را حفظ نموده و از آن در برابر آسیب های زیستی و محیطی مراقبت می نماید. بعلاوه حضور ترکیبات طبیعی در کرم آبرسان الیوکس، آن را به یک انتخاب ایدئال برای پوست های چرب و حساس تبدیل می نماید.

کرم مرطوب نماینده فیس دوکس سری Acnesome

یکی از مهم ترین دغدغه های کسانی که پوست چرب دارند، چربی های اضافه ای است که روی پوست جمع می شوند. کرم مرطوب نماینده فیس دوکس، با قابلیت کاهش ترشحات غدد چربی، برترین راه نجات برای این مشکل است. این کرم با نفوذ عمقی به لایه های پوست، وظیفه رطوبت رسانی آن را به خوبی بر عهده می گیرد و رطوبت را در تمام نقاط پوست پخش می نماید.

بعلاوه مرطوب نماینده فیس دوکس با پاکسازی آکنه ها و کاهش التهاب، به ترمیم و آرامش پوست یاری می نماید و مانع از ایجاد جوش و آکنه می گردد. در نهایت این کرم علاوه بر تمام این ویژگی های منحصربه فرد، باعث بسته شدن منافذ باز پوست و جلوگیری از تشکیل جوش های سرسیاه و سفید می گردد؛ به همین علت به یکی از پرفروش ترین مرطوب نماینده های پوست چرب تبدیل شده است.

کرم کنترل نماینده چربی و آبرسان لافارر مدل 01 مناسب

آبرسان لافارر مدل 01، یکی از محصولاتی است که توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. از ویژگی های اصلی این کرم، می توان به کنترل چربی و مات کردن پوست اشاره نمود، که راه حلی برای یکی از مهم ترین چالش های پوست چرب است. وجود ویتامین C و E در ترکیبات کرم، مواد مغذی لازم را به پوست می رساند و با خاصیت آنتی اکسیدانی، به بهبود سلامت و زیبایی پوست یاری می نمایند.

کرم لافارر فاقد روغن ها و مواد کومدوژنیک است؛ به همین علت بدون این که باعث انسداد منافذ پوستی گردد، به آن نرمی و لطافت می بخشد. بعلاوه از آن جایی که این کرم، به حفظ تعادل پوست می نماید، مانع از ایجاد چربی های اضافه یا خشکی بیش از حد می گردد؛ به همین علت می توانید از آن در روتین روزانه خود بهره ببرید.

کرم مرطوب نماینده درمالیفت مدل Hydralift AC Cream

آخرین کرمی که از فهرست پرفروش ترین مرطوب نماینده های پوست چرب در دیجی کالا، به شما معرفی می کنیم، کرم درمالیفت مدل Hydralift AC Cream است. این کرم با کنترل و کاهش ترشح زیاد چربی در کنار پیشگیری از تبخیر آب پوست، به طور هم زمان از چربی و خشکی بیش از حد پوست و بروز جوش ها و آکنه های ناخواسته جلوگیری می نماید.

مواد تشکیل دهنده کرم درمالیفت، به خوبی به بهبود سلامت پوست شما یاری می نمایند و با قابلیت جذب سریع، مانع از احساس چسبندگی و سنگینی روی پوست می شوند. سدیم لاکتات به عنوان یک مرطوب نماینده طبیعی و فوکوژل موجود در محصول، باعث حفظ رطوبت در لایه های بالایی پوست، تغذیه عمیق و ترمیم آن می گردد. علاوه بر این، حضور آسپارلین در ترکیبات این کرم نیز، باعث افزایش متابولیسم سلول ها و خاصیت آنتی اکسیدانی می گردد و در نهایت مسئولیت شادابی و نشاط پوست شما را بر عهده می گیرد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین مرطوب کننده های پوست چرب که باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مرطوب کننده های پوست چرب که باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید