توسعه هوش مصنوعی فیس بوک برای شناسایی اطلاعات غلط

به گزارش وبلاگ اطلس وب، فیس بوک اعلام نموده است که هشدار هایی را درباره بیش از 180 میلیون قطعه محتوای مشاهده شده توسط مردم در ایالات متحده در فیس بوک مشاهده نموده است که توسط جستجوگر های شخص ثالث از بین اول مارس تا روز انتخابات 2020 ایالات متحده منتشر شده است.

توسعه هوش مصنوعی فیس بوک برای شناسایی اطلاعات غلط

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک روز پنجشنبه گفت که برای یاری به شناسایی اطلاعات غلط در سیستم عامل خود، سیستم های جدیدی با قدرت هوش مصنوعی (AI) راه اندازی نموده است.

این سیستم ها به چندین فناوری از جمله ObjectDNA متکی هستند که جزئیات آن در اوایل امسال در تحقیقی با عنوان آنالیز جاسازی شده های شی برای بازیابی تصویر منتشر شد. بر خلاف ابزار های رایج بینایی رایانه ای، که برای درک محتوای آن به کل تصویر نگاه می نمایند، ObjectDNA ضمن نادیده دریافت شلوغی پس زمینه، روی اشیا کلیدی خاص در تصویر تمرکز می نماید.

سیستم هوش مصنوعی شرکت فناوری مستقر در کالیفرنیا همچنین از تعبیه در سطح جمله بین زبان LASER استفاده می نماید که به ارزیابی شباهت معنایی جملات یاری می نماید. این برای محتوای حاوی متن یا تصاویر یا هر دو کار می نماید. فیس بوک ابزار های هوش مصنوعی خود را اعتبار بخشید و گفت که آن ها به پرچم گذاری مسائل احتمالی برای آنالیز یاری می نمایند و به طور اتوماتیک موارد جدیدی از اطلاعات نادرست را که قبلاً شناسایی شده اند، پیدا می نمایند.

منبع: انتخاب

به "توسعه هوش مصنوعی فیس بوک برای شناسایی اطلاعات غلط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه هوش مصنوعی فیس بوک برای شناسایی اطلاعات غلط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید