بلیط حمل و نقل عمومی نامحدود 49 یورویی آلمان و مجارستان چگونه کار می نمایند؟

به گزارش وبلاگ اطلس وب، در اوایل امسال، آلمان بلیط حمل و نقل عمومی نو 49 یورویی را معرفی کرد که در قطارها، اتوبوس ها و سیستم های مترو در سراسر کشور معتبر است.

بلیط حمل و نقل عمومی نامحدود 49 یورویی آلمان و مجارستان چگونه کار می نمایند؟

وبلاگ اطلس وب: د و کشور گذرگاه های حمل ونقل عمومی تازهی را راه اندازی نموده اند که به شما امکان می دهد تقریباً از تمام خدمات اتوبوس و ریلی بدون احتیاج به خرید بلیط جداگانه بهره ببرید.

در اوایل امسال، آلمان بلیط حمل و نقل عمومی تازه 49 یورویی را معرفی کرد که در قطارها، اتوبوس ها و سیستم های مترو در سراسر کشور معتبر است.

فولکر ویسینگ، وزیر حمل و نقل، آن را بزرگترین اصلاحات حمل و نقل عمومی در تاریخ آلمان نامیده است.

تنها چند روز پس از راه اندازی در ماه مه، شرکت های حمل و نقل عمومی گفتند که بیش از 3 میلیون نفر بلیط تازه آلمان را خریداری نموده اند.

تقاضا به قدری بالا بود که وب سایت شرکت راه آهن دولتی دویچه بان با کوشش هزاران نفر برای مشترک شدن برای بلیت از کار افتاد.

در همان روز، مجارستان بعلاوه دو نوع بلیط تازه را معرفی کرد که امکان سفر نامحدود در سراسر کشور را فراهم می کرد. نخست وزیر ویکتور اوربان این طرح را در سخنرانی شرایط ملت خود در ماه فوریه اعلام نمود و تغییرات در 1 می ارائه شد.

بنابراین این بلیط های سراسری چگونه کار می نمایند و با استفاده از آنها به کجا می توان سفر کرد؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در خصوص گذرنامه حمل و نقل عمومی مقرون به صرفه اروپا بدانید.

کارت بلیط آلمان چگونه کار می نماید؟

Deutschlandticket یا Germany Ticket سفر نامحدود تقریباً در تمام وسایل حمل و نقل عمومی کشور را با قیمت معین شده در هر ماه ارائه می دهد.

این طرح بر اساس طرح محبوب 9 یورو در ماه که تابستان گذشته به مدت سه ماه در دسترس بود، شامل تمام اتوبوس های شهری، مترو و تراموا در شهرداری های سراسر آلمان می گردد.

زمانی که مجوز سفر منتشر شد، فقط برای حمل ونقل در مسافت های کوتاه و میانه از جمله قطارها معتبر بود، اما در قطارهای مسافت طولانی که به وسیله DB Fernverkehr AG (از جمله RE) یا سایر ارائه دهندگان مانند FlixTrain (IC، EC، ICE) اداره می شوند، معتبر نبود.

اکنون، دولت گفته است که در حال آنالیز توسعه این طرح به بعضی از مسیرهای طولانی است.

این پس از آن صورت می گیرد که انجمن حمل و نقل برلین-براندنبورگ مجوز استفاده از این گذر را در خدماتی که برلینگ و استان براندنبورگ را به هم متصل می نماید، اعطا کرد.

این بدان معناست که گذرنامه اکنون برای اتصالات آی سی بین برلین Hbf-Elsterwerda و Potsdam Hbf-Cottbus و بعلاوه در اتصال ICE برلین Südkreuz-Prenzlau پذیرفته می گردد.

مردی بلیت قطار می خرد که روی مانیتور ماشین های فروش بلیت در ایستگاه اصلی قطار در کلن نوشته شده بود: همه می توانید رانندگی کنید! - 49 یورو بلیط آلمان.

مردی بلیت قطار می خرد که روی مانیتور ماشین های فروش بلیت در ایستگاه اصلی قطار در کلن نوشته شده بود همه می توانید رانندگی کنید! - 49 یورو بلیط آلمان.

قیمت Deutschlandticket چقدر است و چگونه آن را خریداری می کنید؟

بلیط سفر نامحدود آلمان برای شما 49 یورو در ماه هزینه دارد.

علیرغم قیمت بسیار پایین تر از نرخ های معمولی ماهانه، فقط به وسیله اشتراک دیجیتال در دسترس است که ممکن است کار را برای بازدیدنمایندگان به کشور دشوارتر کند. می توان آن را مستقیماً از راه آهن دولتی آلمان دویچه بان یا از ارائه دهندگان حمل و نقل محلی یا منطقه ای خریداری کرد.

می توانید برای اشتراک ماهانه به صورت آنلاین به وسیله وب سایت یا برنامه آنها یا شخصاً در یک مرکز خدمات ثبت نام کنید. اما این بلیط عمدتا دیجیتالی است و بلیط های کاغذی فقط تا خاتمه سال 2023 پذیرفته می گردد. در عوض، مسافران می توانند با استفاده از تلفن خود یا با کارت مخصوص، کارت خود را ارائه دهند.

دانش آموزان می توانند از قیمت بلیط Deutschland تخفیف دریافت نمایند.

ملی کارت سفر مجارستان چگونه کار می نماید؟

اکنون دو نوع کارت سفر تازه در مجارستان موجود است.

ملی کارت سفر به شما امکان می دهد از تمام خطوط اتوبوس و قطار در مجارستان که به وسیله شرکت های راه آهن MÁV-START، MÁV-HÉV و GYSEV و بعلاوه خدمات شرکت اتوبوسرانی Volánbusz اداره می شوند، بهره ببرید.

تنها استثنا خدمات شهری است. بنابراین برای گرفتن قطار در بوداپست، به عنوان مثال، باید یک بلیط اضافی یا یک کارت مسافرتی خاص بخرید. با این حال، می توانید از آنها برای دریافت قطار بین شهری و اتوبوس هایی که به بوداپست می رسند بهره ببرید.

مجارستان بعلاوه کارت های سفر شهرستانی را معرفی نموده است که به شما امکان می دهد از خدمات اتوبوس و ریلی در یکی از 19 شهرستان این کشور بهره ببرید.

هزینه کارت های سفر مجارستان چقدر است؟

کارت ملی سفر حدود 49 یورو برای 30 روز هزینه دارد و دانشجویان 90 درصد کاهش قیمت دریافت می نمایند.

کارت سفر شهرستان کمی کمتر در حدود 25 یورو است و بعلاوه 90 درصد تخفیف برای دانشجویان دارد. اگر سفر شما از مرز به شهرستان دیگری می گذرد، باید دو پاس بخرید و کارت ملی سفر را گزینه مقرون به صرفه تری کنید.

منبع: توریسم آنلاین

به "بلیط حمل و نقل عمومی نامحدود 49 یورویی آلمان و مجارستان چگونه کار می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط حمل و نقل عمومی نامحدود 49 یورویی آلمان و مجارستان چگونه کار می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید