ارقام نجومی بلیط کنسرت در بازار سیاه

به گزارش وبلاگ اطلس وب، خبرنگاران- قیمت بلیط کنسرت در بازار سیاه نجومی شده است. بعضی افراد که بلیط کنسرت خریده اند، آن ها را در بازار سیاه دو، سه برابر گران تر می فروشند. روز چهارشنبه کنسرت علی یاسینی در یکی از هتل های تهران برگزار می گردد و قیمت بلیط VIP این کنسرت نزدیک 400 هزار تومان است. با اتمام ظرفیت این بلیط روی سایت رسمی، قیمت آن در بازار سیاه تا سه برابر هم بیشتر شده و بعضی رقم یک میلیون و 200 هزار تومان را برای فروش پیشنهاد می دهند. تب بازار سیاه بلیط کنسرت فقط به تهران محدود نمی گردد و شاهد فروش بلیط کنسرت با ارقام نجومی در شهرستان ها هستیم.

ارقام نجومی بلیط کنسرت در بازار سیاه

قیمت بلیط کنسرت های تهران در بازار سیاه

به گزارش وبلاگ اطلس وب، خرید بلیط کنسرت های تهران در بازار سیاه ممکن است هزینه دو، سه برابری داشته باشد. قیمت بلیط کنسرت علی یاسینی در روز چهارشنبه 21 اردیبهشت بین 100 تا 430 هزار تومان است. رقم 430 هزار تومان برای جایگاه های ردیف جلو یا به اصطلاح VIP دریافت می گردد و جایگاه هر چقدر از صحنه اجرا دورتر باشد، رقم پرداختی به 100 هزار تومان نزدیک می گردد. با این حال در بازار سیاه قیمت بلیط کنسرت علی یاسینی برای ردیف اول به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده است. شخصی در تهران بلیط ردیف اول کنسرت علی یاسینی را یک میلیون و 200 هزار تومان می فروشد؛ یعنی تقریبا سه برابر. بین آگهی های فروش بلیط کنسرت علی یاسینی برای روز چهارشنبه 21 اردیبهشت رقم 550 هزار تومان نیز برای جایگاه های ردیف اول به چشم می خورد. خرید بلیط کنسرت مجید رضوی در برج میلاد برای روز چهارشنبه 28 اردیبهشت بین 120 تا 430 هزار تومان هزینه دارد. در بازار سیاه شخصی قیمت بلیط کنسرت مجید رضوی برای ردیف اول را 690 هزار تومان اعلام نموده است. برای خرید بلیط کنسرت مجید رضوی در ردیف 25 باید 280 هزار تومان پرداخت کرد، اما در بازار سیاه بلیط این جایگاه را 475 هزار تومان می فروشند. کنسرت محسن یگانه در هتل اسپیناس پالاس هفته قبل برگزار گردید. بلیط ردیف های اول این کنسرت 430 هزار تومان قیمت داشت، اما آگهی های موجود در پلتفرم های آنلاین از ارقام 600، 700 هزار تومانی این بلیط ها حکایت دارد.

بلیط کنسرت های تهران در بازار سیاه

کنسرت

قیمت بلیط

قیمت بلیط در بازار سیاه

علی یاسینی

430 هزار تومان (VIP)

550 هزارتومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان

مجید رضوی

280 هزار تومان (ردیف 25)

475 هزار تومان

محسن یگانه

430 هزار تومان (VIP)

600 تا 700 هزار تومان

قیمت بلیط کنسرت های شهرستان در بازار سیاه

خرید بلیط کنسرت شهرستان ها در هفته پیش رو نهایتا 285 هزار تومان هزینه دارد. این هفته مجید رضوی در اصفهان و مسعود صادقلو در بندرانزلی اجرا دارند و قیمت بلیط کنسرت هر دو بابت ردیف های ابتدایی 285 هزار تومان است. با این حال آگهی های فروش بلیط کنسرت مجید رضوی برای جایگاه های ردیف اول از قیمت های 300 تا 500 هزار تومانی حکایت دارد. شخصی بلیط ردیف اول را با قیمت نیم میلیون تومان می فروشد. در یک آگهی دیگر قیمت بلیط کنسرت مجید رضوی برای جایگاه های ردیف هفتم 450 هزار تومان اعلام شده است درحالی که قیمت این بلیط 285 هزار تومان است. قیمت بلیط کنسرت مسعود صادقلو در بندرانزلی برای روز سه شنبه 20 اردیبهشت بین 80 تا 250 هزار تومان است. طبق انتظار رقم 250 هزار تومان بابت جایگاه ردیف های اول گرفته می گردد و بلیط جایگاه ردیف آخر 80 هزار تومان است. اگر سراغ جایگاه های ردیف میانی بروید، قیمت بلیط 150 هزار تومان است درحالی که در بازار سیاه بلیط کنسرت مسعود صادقلو برای جایگاه ردیف پانزدهم 250 هزار تومان اعلام شده است. علاوه بر اصفهان و بندانزلی هفته آینده حمید هیراد در جزیره کیش کنسرت خواهد داشت. خرید بلیط کنسرت حمید هیراد در جزیه کیش برای جایگاه های ردیف هفدهم 400 هزار تومان هزینه دارد و همین بلیط در بازار سیاه با قیمت 600 هزار تومان فروخته می گردد.

بلیط کنسرت شهرستان ها در بازار سیاه

کنسرت

قیمت بلیط

قیمت بلیط در بازار سیاه

مجید رضوی (اصفهان)

285 هزار تومان (ردیف هفتم)

300 تا 500 هزار تومان

مسعود صادقلو (بندرانزلی)

150 هزار تومان (ردیف 15)

250 هزار تومان

حمید هیراد (جزیره کیش)

400 هزار تومان (ردیف 17)

600 هزار تومان

منبع: فرارو

به "ارقام نجومی بلیط کنسرت در بازار سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارقام نجومی بلیط کنسرت در بازار سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید