اسماعیلی فر: مربی ذوب آهن باید بازیکنان را باور کند

به گزارش وبلاگ اطلس وب، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مربی ما نیاز به زمان ندارد بلکه باید در ابتدا بازیکنان را باور کند.

اسماعیلی فر: مربی ذوب آهن باید بازیکنان را باور کند

به گزارش، دانیال اسماعیلی فر هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن گفت: گل اول استقلال آفساید بود و ما در بین 2 نیمه این موضوع را متوجه شدیم. همه دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد و همان گلی که آن ها زدند را ما هم زدیم.

او افزود: مربی ما برای رسیدن به موفقیت در این تیم نیاز به زمان ندارد، بلکه اول باید بازیکنان را باور کند و بعد مشغول به کار شود. وقتی او می گوید که ذوب آهن شرایط حضور در جمع 5 تیم برتر را ندارد باید بداند که تا چند وقت پیش ما تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا بودیم و خیلی از مربیان آرزوی حضور در این تیم را داشتند. مربیانی مانند یحیی گل محمدی که حالا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است مدتی در این تیم بوده اند. تمام تیم های ایران خواهان به خدمت دریافت بازیکنان ذوب آهن هستند. روز اولی که رادولوویچ هدایت ذوب آهن را قبول کرد شرایط تیم را می دانست، اما چون برخی حرف ها را در رسانه ها گفته است من هم در رسانه ها جوابش را می دهم.

اسماعیلی فر ادامه داد: به من برمی خورد که او اینگونه درمورد تیم ذوب آهن صحبت می کند. من چندین سال در این تیم بازی کرده ام و خودم را عضوی از خانواده ذوب آهن می دانم. اگر من ضعیف هستم نفرات کناری من بسیار قوی هستند و او حق ندارد اینگونه اظهار نظر کند. من باید از رسانه ها متوجه شوم که بازیکن ضعیفی هستم؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اسماعیلی فر: مربی ذوب آهن باید بازیکنان را باور کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی فر: مربی ذوب آهن باید بازیکنان را باور کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید