از سرگیری پرواز مستقیم ایران ، مالزی تا قبل از نوروز

به گزارش وبلاگ اطلس وب، به گفته مدیر بخش خاورمیانه توریسم مالزی مجوز پرواز مستقیم ایران - مالزی از سمت ایران صادر شده و و با طی شدن روال اداری آن در مالزی احتمالا تا قبل از نوروز این پرواز راه اندازی خواهد شد

از سرگیری پرواز مستقیم ایران ، مالزی تا قبل از نوروز

وبلاگ اطلس وب:غرفه مشترک سفارت مالزی و شرکت هواپیمایی ایرعربیا یکی از بخش های مجذوب نماینده سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز است.

به گزارش وبلاگ اطلس وب ، روسنا مصطفی مدیر بخش خاورمیانه توریسم مالزی در مصاحبه با خبرنگار ما با ابراز خرسندی از حضور درنمایشگاه گردشگری پارس گفت: ما در اینجا حضور داریم چون به اهمیت بازار ایران و پتانسیل های زیاد آن واقفیم به طوری که در سال گذشته تعداد گردشگران ایرانی مالزی در سال اخیر بیش از دوبرابر شده است .

وی اضافه کرد : ما به اتفاق شرکت ایرعربیا در این نمایشگاه شرکت کردیم. ایرعربیا هر روز از شیراز پروازی مستقیم به شارجه دارد و این پروازها به مالزی متصل می شود . ما از شیراز پرواز روزانه به شارجه داریم و از شارجه 11 پرواز در هفته.

روسنا مصطفی اذعان داشت: به عنوان یک مالزیایی مسلمان خوشحالم در کشور ایران و شهر بسیار زیبای شیراز هستم . ملت ما و ملت ایران تشابهات فرهنگی بسیار و قدیمی داریم . دانشجویان ایرانی زیادی در مالزی مشغول به تحصیل هستند که امروز در نمایشگاه با آنها مصاحبه داشتم.

وی درخصوص توقف پرواز مستقیم از ایران به مالزی گفت: سابقا پرواز مستقیم بین ایران و مالزی به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان برقرار بود اما به علت مسائل سوخت این پرواز متوقف شد. ولی با توجه به اهمیت این مسیر پروازی حال مذاکره با ایرلاین ایرانی دیگری هستیم که به زودی این پرواز برقرار مجددا برقرار شود.

وی در مورد تاریخ دقیق برقراری این پرواز گفت : زمان دقیق بستگی به روند اداری دارد .به گفته وی مجوز این پرواز از سمت ایران صادر شده و و با طی شدن روال اداری آن در مالزی احتمالا تا قبل از نوروز این پرواز راه اندازی خواهد شد. برای آغاز دو ایرلاین با احتمالا یک یا دو پرواز در هفته فعالیت خواهند کرد.

نماینده وزارت گردشگری مالزی در ادامه گفت : گردشگران ایرانی بدون احتیاج به ویزا می توانند به مالزی سفر نمایند.

وی در خاتمه گفت : من جدا از آنکه نماینده وزارت گردشگری مالزی هستم به هموطنانم از زیبایی های ایران و فرهنگ و اصالت آنها خواهم گفت. ایرانیان صاحب فرهنگ و تمدنی غنی هستند و همه جهان این فرهنگ را می شناسند و به آن احترام می گذارند.

منبع: توریسم آنلاین

به "از سرگیری پرواز مستقیم ایران ، مالزی تا قبل از نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری پرواز مستقیم ایران ، مالزی تا قبل از نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید