آیا سندباکس می تواند دوباره اوج قیمتی جدیدی ثبت کند؟

به گزارش وبلاگ اطلس وب، در میان بازار صعودی و پرسود ارزهای دیجیتال در سال 2021، ارزهای بازی های بلاک چینی و متاورسی توجهات زیادی را به خود جلب کردند و این ارزهای دیجیتال پیروز شدند تا در مدت کوتاهی، رشد بسیار زیادی را تجربه نمایند

آیا سندباکس می تواند دوباره اوج قیمتی جدیدی ثبت کند؟

پیروزیت ارزهای بازی های بلاک چینی و متاورسی از جمله سندباکس، مسیر را برای توسعه بیشتر فضای بازی های بلاک چینی باز کرد و امروزه شاهد ده ها پروژه متنوع کوچک و بزرگ در این حوزه هستیم.

در میان بازار صعودی و پرسود ارزهای دیجیتال در سال 2021، ارزهای بازی های بلاک چینی و متاورسی توجهات زیادی را به خود جلب کردند و این ارزهای دیجیتال پیروز شدند تا در مدت کوتاهی، رشد بسیار زیادی را تجربه نمایند. پیروزیت این ارزها از جمله سندباکس، مسیر را برای توسعه بیشتر فضای بازی های بلاک چینی باز کرد و امروزه شاهد ده ها پروژه متنوع کوچک و بزرگ در این حوزه هستیم.

در حالی که سندباکس از جمله ارزهای پرسود سال 2021 بود، اما به سرعت نیز به کاهش های قیمتی زمستان ارز دیجیتال واکنش نشان داد و طی سال 2022، با سرد شدن مجذوب کنندهیت بازی های بلاک چینی، سندباکس نیز بسیاری از ارزش خود را همراه با دیگر ارزهای بازار از دست داد. با این حال در سال نو میلادی، سندباکس این فرصت را دارد تا این کاهش را جبران کند و سرمایه گذاران زیادی را به سمت فروش و خرید سندباکس سوق دهد.

آشنایی با بازی های بلاک چینی

امروزه یکی از بزرگترین و پیروز ترین صنعت های تکنولوژی، بازی و بازی سازی است و میلیون ها نفر در سراسر دنیا روزانه بازی ها را در کنسول، رایانه یا موبایل خود تجربه می نمایند. در حالی که این بازی ها بسیار سرگرم نماینده اند، اما در این بازی ها مالکیت همه چیز در اختیار سازنده است و هر زمان که بخواهند این حق را دارند تا سرورهای بازی های مورد علاقه ما را خاموش نمایند و تمام پیشرفت ها و فعالیت ها را از بین ببرند. زیرا در این بازی ها، ما مالک چیزی نیستیم و حتی آیتم هایی که پس از صدها ساعت کوشش بدست آمده اند، در نهایت تحت کنترل و اختیار تیم توسعه بازی باقی می مانند.

اما بازی های بلاک چینی آمده اند تا این موضوع را برای همواره تغییر دهند. بازی های بلاک چینی همانطور که از نام آن ها پیدا است، در فضای بلاک چین فعالیت می نمایند و این امکان را به بازیکنان می دهند تا آیتم ها و وسایلی که با کوشش در بازی بدست می آورند را به شکل NFT دریافت نمایند. از این طریق، مالکیت واقعی دارایی ها در اختیار کاربران قرار می گیرد و این بازیکنان حتی پس از انتها فعالیت بازی، همچنان می توانند این NFT ها را در اختیار داشته باشند.

در اینجا است که یکی از ویژگی های مهم و کاربردی دیگر بازی های بلاک چینی تعیین می گردد و آن،کسب عایدی است. بازی های بلاک چینی این امکان را فراهم نموده اند تا علاوه بر تفریح، از بازی ها، کسب عایدی نیز داشته باشیم. کسب عایدیی که می تواند تا صدها هزار دلار نیز برسد و بسیاری از بازیکنان تنها با بازی پیروز شده اند تا سرمایه هنگفتی را بدست آورند.

علت عمده محبوبیت بازی های بلاک چینی نیز قابلیت کسب عایدی است و یکی از بازی های محبوب و شناخته شده بلاک چینی امروزه، سندباکس نام دارد. یک زیست بوم بلاک چینی مجذوب کننده که کسب عایدی تنها یک بخش کوچک از آن را تشکیل می دهد.

با ارزدیجیتال سندباکس آشنا شوید

The Sandbox که در سال 2011 از طریق Pixowl راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتال را در قالب یک بازی ایجاد نمایند، بسازند، بخرند و بفروشند. سندباکس ویژگی های سازمان های مستقل غیرمتمرکز و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را ترکیب نموده است و یک پلتفرم غیرمتمرکز مجذوب کننده و کاربردی را به بازار عرضه نموده است.

ارز دیجیتال بومی سندباکس یعنی SAND نقش مهمی در این زیست بوم دارد و بسیاری از فعالیت های مختلف در سندباکس از طریق این ارز دیجیتال انجام می گردد تراکنش ها را در پلتفرم تسهیل می نماید و مرکزی برای قابلیت های بلاک چینی سندباکس است.

سندباکس از مدل P2E استفاده می نماید و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با بازی و انجام فعالیت های مختلف، ارز دیجیتال، توکن NFT و دیگر دارایی های دیجیتال را پاداش بگیرند. بازیکنان در سندباکس می توانند با خلاقیت خود آیتم و دنیای مجازی خود را بسازند و سپس در فروشگاه بازی آن ها را به یاری ارز دیجیتال SAND به فروش برسانند و کسب عایدی داشته باشند.

متاورس Sandbox به طور کلی از سه محصول تشکیل شده است. Game Maker مجموعه ای از ابزارها است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته بازی های سه بعدی را در زمین های مجازی خود ایجاد و آزمایش نمایند. این برنامه امکان ویرایش عناصر بازی مانند محیط ها یا شخصیت ها و NFT ها را بدون احتیاج به مهارت های برنامه نویسی پیشرفته می دهد.

VoxEdit یک نرم افزار رایگان دیگر در زیست بوم سندباکس است که به بازیکنان اجازه می دهد تا تجهیزات آواتاری مانند لباس، سلاح، حیوانات خانگی و دیگر آیتم های مشابه را ایجاد نمایند. این آیتم های مجازی را می توان به عنوان NFT فروخت و از این روش کسب عایدی داشت. تمام تراکنش ها با ارز دیجیتال SAND انجام می شوند و سپس این ارز دیجیتال را با انتقال به صرافی های ارز دیجیتال می توان به دیگر ارزهای دیجیتال یا پول فیات تبدیل کرد.

در نهایت مارکت پلیس سندباکس وجود دارد که در بهار 2021 راه اندازی شد. این پلتفرم یک بازار NFT است که در آن بازیکنان می توانند آثار NFT خود را منتشر نموده و با توکن های SAND به فروش برسانند.

سندباکس یک پلتفرم منحصر به فرد است. زیرا فناوری بلاک چین را با دنیای بازی ترکیب نموده است و با ایجاد دنیای که در آن گیمرها می توانند دارایی های مبتنی بر بلاک چین را ایجاد و جمع آوری نمایند، سندباکس میخواهد بازار بازی و بازی سازی را متحول کند.

علاوه بر معاملات و کسب عایدی با ارز دیجیتال سندباکس، توکن SAND ماهیت حاکمیتی نیز دارد و به کاربران اجازه می دهد نظرات و ایده های خود را در خصوص توسعه پروژه به اشتراک بگذارند و دارندگان ارز دیجیتال سندباکس می توانند در روند توسعه و پیشرفت پروژه مشارکت داشته باشند.

آیا سندباکس می تواند در سال 2023 پیروزیت خود را تکرار کند؟

همانطور که تا به الان متوجه شده اید، سندباکس یکی از پروژه های مجذوب کننده و کاربردی فضای ارزهای دیجیتال است و در سال 2021 به خوبی نشان داد که پتانسیل بسیار زیادی برای جهش های قیمتی دارد. این یک بازی رو به رشد است و طبیعی است که با توسعه آن، قیمت توکن و آیتم های آن نیز افزایش پیدا می نماید و در نتیجه، توجهات بیشتری به ارز دیجیتال سندباکس جلب می گردد. در حالی که در بازار نزولی سال 2022، سندباکس نیز آسیب بزرگی دید و بسیاری از بازیکنان و ارزش بازار خود را از دست داد، اما همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی های بلاک چینی دنیا شناخته می گردد و با شروع روند صعودی بازار، سندباکس این فرصت را دارد تا دوباره توجهات را به خود جلب کند. البته اگر در کنار سند باکس تمایل به خرید ارزهای پر پتانسیل دیگر نیز دارید به مطلب سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال در سال 2023 مراجعه کنید.

بازی های بلاک چینی فناوری نوی هستند که می توانند آینده صنعت بزرگ و دنیای بازی را رقم بزنند و بازی های مجذوب کننده مانند سندباکس، می توانند پرچم دار این حرکت باشند و سود بسیار خوبی را نصیب سرمایه گذاران خود نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آیا سندباکس می تواند دوباره اوج قیمتی جدیدی ثبت کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سندباکس می تواند دوباره اوج قیمتی جدیدی ثبت کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید