2 میلیارد تومان برای خودروی چینی که رقیب تسلا مدل 3 است!

به گزارش وبلاگ اطلس وب، ایکس پنگ از فیس لیفت خودروی P 7 رونمایی کرد. این فیس لیفت با تغییراتی در ظاهر و امکانات و فناوری همراه بوده است.

2 میلیارد تومان برای خودروی چینی که رقیب تسلا مدل 3 است!

به گزارش خبرآنلاین، ایکس پنگ نو که اکنون با نام P 7 i شناخته می گردد، رقیب خودرو هایی مثل تسلا مدل 3 و بی وای دی Seal محسوب می گردد.

طراحی آن به طور کلی خاص و عجیب است. انگار که می خواهد ادای خودرو هایی مثل لوسید ایر را در بیاورد!

در نمای جلویی با یک چراغ خطی متصل روبه روایم که در پایین آن چراغ های اصلی قرار گرفتند. به علت برقی بودن خودرو، خبری از جلوپنجره نیست و با یک دماغه گرد و خمیده مواجهیم.

تکنولوژی لیدار که قادر است فاصله اجسام را با استفاده از لیزر مقدار بگیرد، در این قسمت قرار گرفته است.

در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P 7 i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.

با وجود اینکه با خودرویی در سگمنت سدان مواجهیم، اما در های قسمت جلویی آن به سبک خودرو های سوپراسپرت به سمت بالا می رود!

نمای عقب طراحی کاملا مشابهی با قسمت جلویی دارد و از این جهت یک هماهنگی خوبی ایجاد شده است. چینی ها کاری کردند که سبک طراحی دو چراغ که تقریبا در تمام خودرو ها در قسمت جلویی قرار داشت، در قسمت عقبی هم به کار رود!

اما وارد کابین می شویم.

سبک طراحی کابین به شکل پلکانی اجرا شده که در نوع خود خاص و متمایز است. دو نمایشگر بزرگ، بیشترین خودنمایی را دارند. فرمان خودرو در قیاس با فیس قبل تغییر نموده و خوش فرم تر شده است.

دریچه های تهویه هوا به صورت خطی و در پایین ترین بخش قرار گرفته است. روی کنسول وسط هیچ کنترلری قرار ندارد و فضایی برای شارژر وایرلس و جا لیوانی تعبیه شده است.

نورپردازی داخلی، دوربین های داخلی جهت آنالیز هوشیاری راننده، دستیار صوتی، پاشش عطر در کابین، چیپ کوالکام اسنپدراگون SA 8155 P، سیستم عامل Xmart OS 4.0، قابلیت کنترل خودرو به وسیله تلفن همراه و بسیاری دیگر، از جمله امکانات حاضر در این خودرو هستند.

امکان رانندگی اتوماتیک و مستقل در این خودرو وجود دارد.

دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل برای این خودرو قابل سفارش است که به ترتیب مدل اول 270 اسب بخار قدرت و 440 نیوتون متر گشتاور و مدل دوم 465 اسب بخار قدرت و 757 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

شتاب صفر تا صد در مدل تک دیفرانسیل 6.4 ثانیه و دو دیفرانسیل 3.9 ثانیه است! برای شارژ شدن باتری و رسیدن از 10 درصد به 80 درصد شارژ، تنها 10 دقیقه وقت لازم دارید!

مدل تک دیفرانسیل 702 کیلومتر و مدل دو دیفرانسیل 610 کیلومتر مسافت را پس از هر بار شارژ طی می نماید.

4 تریم برای سفارش این خودرو وجود دارد. رنج قیمتی ایکس پنگ P 7 i از 35.880 دلار آغاز و به 48.800 دلار هم می رسد.

منبع: فرارو

به "2 میلیارد تومان برای خودروی چینی که رقیب تسلا مدل 3 است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 میلیارد تومان برای خودروی چینی که رقیب تسلا مدل 3 است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید