11 پیشنهاد از مدل های ترند اکسسوری زنانه عید نوروز 1403

به گزارش وبلاگ اطلس وب، وقتی به ترند اکسسوری زنانه عید نوروز نگاه می کنیم مدل های کلاسیک را در کنار مدل های تازه اما ظریف می بینیم. این یعنی همه افراد با هر سلیقه ای می توانند در سال تازه اکسسوری های مورد علاقه شان را پیدا و با آن ها استایل خود را به خوبی تکمیل نمایند. گردنبندهای ظریف چندتایی، گوشواره هایی با طرح های نامنظم و انگشترهای نقره کلاسیک با الماس های بزرگ همه در فهرست ترند اکسسوری زنانه عید نوروز قرار دارند. به همین بهانه تصمیم گرفتیم در این مطلب برترین گزینه های این فهرست را معرفی کنیم تا بتوانید استایل نوروزی تان را بر اساس مد روز طراحی کنید. بعلاوه شما می توانید برای خرید اکسسوری زنانه به قسمت طلا و جواهرات خبرنگاران مراجعه کنید و زیورآلات مورد نظرتان را با خیال آسوده خریداری کنید.

11 پیشنهاد از مدل های ترند اکسسوری زنانه عید نوروز 1403

1. جواهرات مجسمه سازی شده

این مدل جواهرت به عنوان هنر پوشیدنی شناخته می شوند و در دسته هنرهای زیزباشناسی مدرن قرار دارند. آویزهای انتزاعی، گوشواره های درشت و اشکال متفاوت از ظاهر معمول جواهرات از نشانه های این دسته از زیورآلات هسند. اگر از هواداران هنر هستید استفاده از این اکسسوری زنانه خاص نوروز 1403 غافل نشوید.

2. دستبند تنیس الماس

این اکسسوری زنانه عید نوروز از مدل های کلاسیک است که دوباره به فهرست ترندها برگشته و همانطور که از نامش پیداست ارتباط مستقیمی با ورزش تنیس دارد. این اکسسوری شیک زنانه اولین بار در دهه 1920 وارد لاین جواهرسازی شدو ابتدا با عنوان دستبند الماس خطی شناخته می شد. اما بعد از قهرمان شدن کریس اورت در مسابقات تنس سال 1987 آمریکا، به علت اینکه دستبندی مشابه این در دست داشت نام دستبند تنیس را روی آن گذاشتند.

3. چوکرهای جواهری

باز هم یک اکسسوری از دهه 90 میلادی می بینیم که در سال تازه ترند می گردد. این چوکرها نه به سبک گردنبندهای اشرافی دهه 90 میلادی، بلکه به سبک گردنبندهای طلای سومری در 2500 سال پیش طراحی شده اند. استفاده از این چوکرها در بین فرعون ها هم رواج داشته و در فرهنگ مصر بسیار گرانبها شناخته می شده است.

4. گردنبندهای پاپیونی

گردنبندهای پاپیونی بسیار ظریف و شیک هستند و احساس زنانه را به صورت کامل منتقل می نمایند. برخی از این گردنبندها بدون نگین هستند و برخی دیگر روی خود یک نگین الماس ریز دارند. به هر حال فرقی ندارد یک گردنبند استیل یا نقره پاپیونی دارید یا یک گردنبند طلای 24 عیار با نگین های الماس، این سبک در سال 1403 ترند است.

5. الماس های رنگی

استفاده از زیورآلات با الماس های رنگی به خصوص برای عروس ها بسیار مورد توجه است. این جواهرات در کنار لباس سفید عروسی یک رنگین کمان زیبا و ظریف می سازد و شک نکنید که زیبایی شما را به عنوان عروس چندین برابر می نماید.

6. گردنبندهای نقره

برای سال تازه استفاده از گردنبندهای نقره، مخصوصا مدل های بلند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر از هواداران نقره هستید سال جاری سال شما است چون می توانید حسابی زیورآلات نقره و مخصوصا گردنبندهای زیبا را بهره ببرید. یکی از زیباترین مدل های گردنبند نقره با زنجیر بلند که حسابی هم روی آن کار شده است، آویزها و گردنبندهای نقره ترکمن است. شما می توانید برای خرید زیورآلات نقره به بخش اکسسوری های نقره وبلاگ اطلس وب مراجعه کنید.

7. بنگل های طلایی مدرن

بنگل یا همان النگوی طلا در سال تازه دوباره مد می گردد. البته بنگل به سبک مدرن النگوهای طلا گفته می گردد که طراحی های خاص دارند و برخی از آن ها با یک قفل کوچک باز و بسته می گردد. اگر از ما می پرسید باید بگوییم وقت آن رسیده که به جعبه زیورآلات مادربزرگتان سر بزنید چون النگوهای زیبایی در آن پیدا می کنید که می توانید برای استایل تان در سال تازه از آن ها بهره ببرید. به هر حال اینطور به نظر می رسد که در سال تازه باید خرید دستبند زنانه را کنار گذاشته و به فکر خرید چند النگوی ظریف و مدرن طلا باشید.

8. گردنبندهای چند لایه

گردنبندهای چند لایه یا چندتایی باز هم ترند شده اند و می توانند گردن شما را زیبا نمایند. این گردنبندها مخصوصا با لباس های یقه هفت بسیار زیباتر به نظر می رسند. اگر از هواداران استایل های به سبک مینیمال و مونوکروم هستید حتما از این گردنبندها بهره ببرید.

9. گوشواره حلقه ای

باز هم یک اکسسوری کلاسیک دیگر که در سال تازه ترند می گردد. گوشواره های حلقه ای ساده، در میزان های کوچک و بزرگ، در سال تازه ترند هستند و می توانید به راحتی از آن ها بهره ببرید. شما می توانید با توجه به سبک لباستان یکی از میزان های این گوشواره ها را انتخاب و بهره ببرید. البته اگر موهای شما بلند است و معمولا آن ها را باز می گذارید، استفاده از گوشواره حلقه ای بزرگ را به شما پیشنهاد می دهیم.

10. ست های گوشواره چندتایی

ست های گوشواره ترکیبی برای افرادی مناسب است که گوش هایشان چندین سوراخ دارد. البته مدل هایی از این ست های گوشواره وجود دارند که مگنتی یا گیره ای هستند و برای استفاده نیازی به سوراخ کردن گوش هایتان ندارید. این گوشواره ها از نظر ظاهر بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید با توجه به استایل خود از یک یا چندتای آن ها بهره ببرید.

11. گوشواره های آویز

آخرین مورد در فهرست ترندهای اکسسوری زنانه عید نوروز گوشواره آویز است. یک مدل گوشواره زیبا، شیک و کلاسیک که وقار و سنگینی را به استایلتان اضافه می نماید. اگر از هواداران سبک کلاسیک هستید یا دوست دارید استایل شما سنگین، ظریف و پر از آرامش به نظر برسد، استفاده از این گوشواره ها را به شما توصیه می کنیم.

مرور کلی

در این مطلب با فهرست 11تایی اکسسوری ترند عید نوروز 1403 آشنا شدید و حتما متوجه شده اید که تعداد زیادی از مدل های کلاسیک دوباره ترند شده اند. پس اگر هنوز اکسسوری های نوجوانی تان را نگه داشته اید می توانید دوباره از آن ها بهره ببرید. حتی می توانید به جعبه جواهرات مادر یا مادربزرگتان سری بزنید تا چند اکسسوری ترند برای عید دیدنی های نوروز 1403 پیدا کنید. به هر حال در سال تازه روند ظریف و زیبایی برای زیورآلات آغاز شده است که نوید استایل های چشم نواز و دوست داشتنی را می دهد.

منابع: connoisseurs, hillcitybride

منبع: دیجیکالا مگ

به "11 پیشنهاد از مدل های ترند اکسسوری زنانه عید نوروز 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 پیشنهاد از مدل های ترند اکسسوری زنانه عید نوروز 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید