برترین مکان های توریستی دنیا در فصل زمستان

به گزارش وبلاگ اطلس وب، بسیاری از مردم از سفر لذت می برند و مایل اند در تمامی فصل های سال به مسافرت بروند؛ اما شاید در زمستان نمی دانند کدام مکان لذت بخش بوده تا بتوانند در آنجا خوش بگذرانند. در اینجا 5 مکان زیبای توریستی زمستانه به شما معرفی می گردد.

برترین مکان های توریستی دنیا در فصل زمستان

1. بلغارستان

اگر دلتان می خواهد به اروپاسفر کنید، می توانید به بلغارستان بروید که یکی از برترین مقصدهای گردشگری در فصل زمستان است. بلغارستان یکی از قدیمی ترین کشورهای اروپا است.

بنابراین شما می توانید جذابیت های واقعاً خوب و وقایع و فستیوال های فرهنگی که در فصل زمستان برگزار می گردد را نیز ببینید. اگر علاقه مند به اسکی هستید می توانید جاهای خوبی برای این ورزش مفرح پیدا کنید. بر اساس آخرین اطلاعات گردشگری بلغارستان فصل زمستان بیشترین مسافر از سراسر دنیا را داراست.

2.مراکش

مردم زیادی هستند که از آب وهوای سرد متنفرند؛ آن ها دلشان می خواهد از هرجایی که به خاطر برف و سرما به رنگ سفید درآمده فرار نمایند. پس اگر شما هم از این دسته از افراد هستید می توانید برای تعطیلات به موروکو در آفریقا بروید جایی که همواره هوا گرم است و می توانید در کریسمس هم از هوای آنجا لذت ببرید. در فصل سرما مردم زیادی تعطیلات خود را در موروکو می گذرانند. علاوه بر آن مغازه های زیادی برای خرید کردن وجود دارد.

3. آراهووا (Arahova)، یونان

اگر عاشق کوهستان های برف پوشیده و منظره ها زیبا هستید می توانید سری به جنوب یونان بزنید. آراهووا مکانی زمستانی زیبا که در طول سال ساکت و آرام است اما در فصل زمستان آدم های زیادی را خواهید دید که از نقاط مختلف اروپا و آسیا به آنجا آمده اند، پس اینجا مکانی بین المللی محسوب می گردد که مردم را در فصل زمستان فرامی خواند. شما بعلاوه می توانید پناهگاه های زمستانی خوبی در اینجا پیدا کنید.

3. ویستلر (Whistler)، کانادا

تعداد زیادی از مردم عاشق ماجراجویی هستند، حتی زمانی که هوا سرد است و برف می بارد. اگر شما از این دسته افراد هستید پس به ویستلر کانادا بروید چراکه می توانید از اسکی و اسنوبورد لذت ببرید. مردم زیادی از آمریکا و کانادا به اینجا می آیند تا از این پناهگاه سردسیر با منظره ها زیبایش لذت ببرند.

5.بالی، اندونزی

اگر بودجه زیادی ندارید و اما می خواهید از تعطیلات زمستان لذت ببرید پس می توانید برای رفتن به بالی برنامه ریزی کنید. آب وهوا در بالی آرام و ملایم است و اصلاً هیچ سرمای استخوان سوزی وجود ندارد. پس می توانید هم از زمستان لذت برده و هم به ساحل بروید.

منبع: سیمرغ

منبع: دالاهو

به "برترین مکان های توریستی دنیا در فصل زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان های توریستی دنیا در فصل زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید