1000 میلیارد اعتبار برای ایجاد تأُسیسات فاضلاب در زنجان پیش بینی شده است

به گزارش وبلاگ اطلس وب، نماینده مردم زنجان و طارم گفت: برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهر زنجان 1000 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که 600 میلیارد آن را سازمان برنامه و بودجه باید تأمین کند.

1000 میلیارد اعتبار برای ایجاد تأُسیسات فاضلاب در زنجان پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ اطلس وب، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از تأسیسات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر زنجان از پیش بینی 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تأسیسات فاضلاب در زنجان اطلاع داد.

به گفته طاهری ایجاد شبکه فاضلاب شهری در زنجان جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان بوده و تخصیص آن به دستور معاون اول رئیس جمهور انجام شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 600 میلیارد ریال از اعتبار این طرح را سازمان برنامه و بودجه تأمین می نماید، گفت: وزارت نیرو وظیفه تأمین 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات استان زنجان در سال های 1401 و 1402 را به عهده دارد.

وی بعلاوه به کیفیت مناسب پساب فراوری شده در تصفیه خانه فاضلاب زنجان اشاره نمود و گفت: دستوراتی در مورد الزام واحد های صنعتی نو برای استفاده از آب تصفیه شده، صادر شده است.

طاهری اظهار داشت: آبرسانی به شهر زنجان از موضوعات اولویت دار استان است و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "1000 میلیارد اعتبار برای ایجاد تأُسیسات فاضلاب در زنجان پیش بینی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000 میلیارد اعتبار برای ایجاد تأُسیسات فاضلاب در زنجان پیش بینی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید