کو: ایرپادز پرو 2 سال جاری با درگاه شارژ لایتنینگ عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، اپل از نسل اول ایرپادز پرو اکتبر سال 2019 رونمایی کرد. این محصول با قابلیت های بسیار خوبی که دارد توانست نظر بسیاری از کاربران به خود جلب کند و به همین علت اپل میخواهد امسال نسل دوم ایرپادز پرو را معرفی کند. امروز مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، طی گزارشی بیان کرد که ایرپادز پرو 2 در نیمه دوم امسال وارد مرحله فراوری انبوه خواهد شد. وی بعلاوه برای کسایی که امیدوار به تغییر درگاه شارژ این محصول بودند، خبرهای جالبی ندارد.

کو: ایرپادز پرو 2 سال جاری با درگاه شارژ لایتنینگ عرضه خواهد شد

آقای کو در توییتر خود خبرهای تازهی را در خصوص نسل دوم ایرپادز پرو منتشر کرد. او انتظار دارد که فراوری انبوه ایرپادز پرو 2 اپل در نیمه دوم امسال شروع گردد. وی بعلاوه خاطر نشان می نماید که این محصول قرار است امسال در ویتنام فراوری گردد تا بدین ترتیب از وابستگی این شرکت به چین هم کاسته گردد. در رابطه با این موضوع وال استریت ژورنال اواخر هفته گذشته گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه اپل میخواهد خطوط فراوری بیشتری را در خارج از چین احداث کند. هندوستان و ویتنام از جمله کشورهای انتخابی اپل هستند که بسیاری از شرکت ها از جمله سامسونگ هم یک سری خطوط فراوری در آن جا دارند.

کو می گوید که تصمیم اپل برای تغییر محل فراوری ایرپادز پرو 2 از چین به ویتنام می تواند به علت زنجیره تأمین نه چندان پیچیده و محیط فراوری بهتر ویتنام باشد. باید خاطر نشان کنیم که در حال حاضر ایرپادز پرو در چین و ویتنام فراوری و مونتاژ می گردد، اما آقای کو بر این باور است که تغییر محل فراوری نسل دوم این محصول می تواند نرخ فراوری آن را با افزایش روبرو کند. انتظار می رود که اپل تنها تست و آزمایش این محصول در چین انجام دهد.

این تحلیلگر در خصوص قابلیت های ایرپادز پرو 2 خاطرنشان کرد که از نظر او این ایربادز تازه با پورت شارژ لایتنینگ در اختیار کاربران قرار می گیرد و تغییر به پورت USB-C حداقل شامل محصولات امسال غول فناوری آمریکایی نخواهد شد. او در اوایل ماه جاری در با انتشار گزارشی به این موضوع پرداخت که اپل در حال آزمایش آیفون های 15 مجهز به پورت USB-C است. کو بعلاوه پیش بینی کرد علاوه بر آیفون، لوازم جانبی اپل نظیر ایرپادز، باتری پک مک سیف، صفحه کلید، ماوس و ترک پد جادویی هم با پورت USB-C در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

در خصوص نسل تازه ایرپادز پرو اپل شایعات متعددی در فضای مجازی منتشر شده که بد نیست اشاره ای به آن ها داشته باشیم. به نظر می رسد که نسل دوم ایرپادز پرو اپل با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی معرفی گردد. براساس آخرین شایعات، ایرپادز پرو 2 از طراحی پایه های کوتاه بیرون زده بهره می برد که شباهت زیادی با هدفون Beats Fit Pro خواهد داشت. گفته می گردد اپل بدنه گردتری برای این محصول تست نموده که بخش بزرگ تری را گوش را پوشش می دهد. اما به نظر می رسد تعبیه سخت افزار این گجت در چنین بدنه ای کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل احتمالا اپل چنین طرحی را کنار گذاشته است.

دیگر شایعات شنیده شده حاکی از آن است که نسل دوم ایرپادز پرو اپل احتمالا دارای قابلیت پایش فعالیت های ورزشی با استفاده از حسگرهای داخلی خواهد بود. بعلاوه این هدفون از تراشه تازهی بهره می برد که ارتباط با سایر دستگاه ها را بهبود می بخشد. غول فناوری آمریکایی پیش از این، از نسل سوم ایرپادز با ظاهر به روزتر و فناوری تازهتر رونمایی نموده بود. این ایرپادز که عمر باتری آن به 6 ساعت پخش پیوسته موسیقی می رسد، در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم است.

بعلاوه به گفته آقای کو، نسل دوم ایرپادز پرو ضمن پشتیبانی از محتوای صوتی Lossless یک کیس شارژ صدادار خواهد داشت که می تواند به منظور راحتی کاربران در پیدا کردن آن، از خود صدای هشدار پخش کند. به نظر می رسد که این کیس شارژ پخش نماینده صدا با اپلیکیشن Find My هم سینک می گردد. کو معتقد است که ایرپادز ها ممکن است از ویژگی های نظارت بر سلامت پشتیبانی نمایند، اما این شایعه را مستقیما با نسل دوم ایرپادز پرو ها مرتبط نمی داند.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "کو: ایرپادز پرو 2 سال جاری با درگاه شارژ لایتنینگ عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کو: ایرپادز پرو 2 سال جاری با درگاه شارژ لایتنینگ عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید