کتابت را جا بگذار!

به گزارش وبلاگ اطلس وب، جا گذاشتن کتاب در مکان های عمومی رفتاری است که اکنون در ایتالیا و فرانسه به سرعت در حال افزایش است. کسی کتابش را در مکان های عمومی رها می نماید و خودش را معرفی هم نمی نماید.

کتابت را جا بگذار!

به گزارش وبلاگ اطلس وب، این فرد فقط یک درخواست از خواننده یا خوانندگان احتمالی بعدی دارد و آن این که : شما نیز بعد از خواندن کتاب، آن را در محلی مشابه قرار دهید تا دیگران بتوانند از این کتاب استفاده نمایند. این طرح که به عنوان ایستگاه کتاب نیز شناخته می گردد در ایران هم هواداران زیادی دارد؛ از جمله فرهنگسرای خانواده که در آستانه فرارسیدن سال نو قرار است آن را با نام خانه تکانی کتاب اجرا کند.

رییس فرهنگسرای خانواده می گوید : این برنامه ایستگاهی با تبادل کتاب های خوانده شده و دریافت کتاب نو به جای آن، همراه است و علاقه مندان کتاب های مازاد خود را با یکدیگر مبادله می نمایند؛ هدف نیز ارتقای سطح کیفی مطالعه و بازگرداندن کتاب های بی استفاده در خانه ها به چرخه خوانده شدن است.

شما هم اگر کتابی در خانه دارید که دیگر نمی خوانید و سالم است می توانید روز یکشنبه 23 اسفند ساعت 15 به فرهنگسرای خانواده بروید و کتاب تان را جا بگذارید و اگر هم خواستید کتاب دیگری به خانه ببرید.

به گفته شیوا کشانی این طرح در سال نو در مناسبت های مختلف اجرا می گردد.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است تلفن 88706869 هم جوابگوی شماست.

منبع: همشهری آنلاین

به "کتابت را جا بگذار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابت را جا بگذار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید