ناکامی میلیاردر ایرانی در صید مربی نامدار آرژانتینی

به گزارش وبلاگ اطلس وب، بعد از اینکه مارسلو بیلسا فرصت حضور در گودیسون پارک را رد کرد شان دایچ به سرمربیگری اورتون منصوب خواهد شد.

ناکامی میلیاردر ایرانی در صید مربی نامدار آرژانتینی

بعد از اخراج فرانک لمپارد از سوی مدیران باشگاه اورتون، این باشگاه انگلیسی که متعلق به فرهاد مشیری میلیاردر ایرانی است به سراغ ماسلو بیلسا رفت. بیلسا که به خاطر نگرش اش به فوتبال با عنوان نابغه یا دیوانه آرژانتینی شناخته می گردد، چندی پیش از راهنمایی لیدز برکنار شده بود. با این حال پیرمرد آرژانتینی پیشنهاد تافی ها را رد کرد تا آن ها به سراغ شان دایچ سرمربی سابق برنلی بروند. البته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است پسر آنجلوتی یا وین رونی راهنمایی اورتون را بر عهده بگیرند، اما اکنون شان نزدیک ترین گزینه است.

در خصوص بیلسا که ظاهراً گزینه اول فرهاد مشیری بود گزارش داده شده که علت عدم توافق درخواست مربی آرژانتینی برای یاری به تیم زیر 21 سال تیم در تابستان بوده. درخواستی که با موافقت مدیران اورتون روبرو نشد.

معین نیست که آیا انتصاب دایچ با واکنش مثبت طرفداران که در میان کشمکش های خود در پایین جدول، هیات مدیره باشگاه را تحت فشار قرار دادند روبرو خواهد شد. با این حال، این مربی 51 ساله به عنوان یک رهبر انگیزشی معروفیت پیدا نموده است. مجموعه ای از نتایج مثبت او که به برطرف خطر سقوط از سر باشگاه منجر شده، تسکین خوبی برای طرفداران خواهد بود.

منبع: اعتمادآنلاین

منبع: فرارو

به "ناکامی میلیاردر ایرانی در صید مربی نامدار آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی میلیاردر ایرانی در صید مربی نامدار آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید