فواید آب سیب زمینی برای پوست

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سیب زمینی نوعی گیاه سولاناسه است که به عنوان یکی از گسترده ترین محصولات سبزی در دنیا طبقه بندی می گردد.

فواید آب سیب زمینی برای پوست

به گزارش باشگاه وبلاگ اطلس وب، سیب زمینی فواید زیادی دارد که برای سلامتی بدن مفید است، علاوه بر این آبمیوه استخراج شده از آن فواید زیادی برای بدن به طور کلی و پوست به طور خاص دارد که در این مقاله در خصوص فواید آب سیب زمینی بر روی پوست شرح می دهیم:

فواید آب سیب زمینی برای جلوگیری از پیری پوست

آب سیب زمینی علاوه بر برطرف مسائل خشکی پوست با ظهور چین و چروک و خطوط ریز روی پوست نیز مبارزه می نماید که برای بهره مندی از این خاصیت می توانید ماست و آب سیب زمینی را به اندازه مساوی مخلوط کنید سپس یک قاشق روغن زیتون اضافه کنید و به پوست خود بمالید. این ماسک علائم پیری را کاهش می دهد، پوست را مرطوب می نماید و سیاهی آن را از بین می برد.

سفید شدن پوست

آب سیب زمینی پوست را باز می نماید و لکه های تیره صورت را از بین می برد. می توانید آب سیب زمینی و آب لیمو را به اندازه مساوی مخلوط کنید و ماسک را مستقیماً روی صورت بمالید و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید به صورت منظم از این ماسک بهره ببرید.

پاکسازی منافذ

به این صورت که پنج قاشق غذاخوری آب سیب زمینی را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک لیوان آب مخلوط نموده و با هدف پاکسازی عمیق و پاکسازی منافذ، روی پوست بمالید.

درمان پف چشم

آب سیب زمینی را با آب خیار به اندازه مساوی مخلوط کنید و مخلوط حاصل را روی پوست و اطراف چشم بمالید و بگذارید حداقل پانزده دقیقه بماند.

از شر خشکی پوست خلاص شوید

آب سیب زمینی پوست را از شر مشکل کم آبی خلاص می نماید، با نوشیدن یک لیوان از آن علاوه بر این، سموم بدن را نیز از بین می برد.

درمان آفتاب سوختگی

آب سیب زمینی با مالیدن اندازهی از آن به طور مستقیم بر روی نقاط آسیب دیده پوست، آفتاب سوختگی را درمان می نماید، زیرا باعث آرام شدن، خنک شدن آن و برطرف اثرات سوختگی به روشی معجزه آسا می گردد.

سیاهی دور چشم را از بین می برد

با مخلوط کردن آب سیب زمینی با روغن زیتون و قرار دادن کمی عسل روی ناحیه دور چشم از جمله گوشه چشم و گذاشتن حداقل پنج دقیقه روی پوست دور چشم، سیاهی دور چشم را از بین می برد. آب سیب زمینی و روغن زیتون را به مدت حداقل ده دقیقه روی پوست دور چشم خو بگذارید.

منبع: فرارو

به "فواید آب سیب زمینی برای پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید آب سیب زمینی برای پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید