شل کن سفت کن اینترنت و حیات استارت آپ ها

به گزارش وبلاگ اطلس وب، طی نشست خبری رونمایی از محصول تازه هیروباکس، توسعه دهندگان این محصول از تاثیر محدودیت های اینترنتی یک سال و نیم اخیر بر روند کاری خود صحبت کردند.

شل کن سفت کن اینترنت و حیات استارت آپ ها

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اطلس وب ، هیروباکس امروز معرفی گردید؛ محصولی که با استفاده از آن می توان بدون محدودیت به منابع فایل های گرافیکی جهان، به صرفه و سریع دسترسی داشت. به طور مثال دسترسی به منابع و فایل های پرمیوم سرویس های معتبری از جمله: فری پیک، انوتو، شاتراستوک، ادوبی استوک، Ui8.net، یلو ایمیج، Uplabs و … به وسیله هیروباکس به راحتی و با تعرفه بسیار به صرفه و سریع امکان پذیر است.

هیروباکس طی فرایند جذب سرمایه به وسیله ژاکت نکست رشد و توسعه پیدا نموده است؛ ژاکت نکست پس از موفقیت ژاکت در راه اندازی مارکت پلیس محصولات مبتنی بر وب و با هدف راه اندازی بستری برای طراحان دیجیتال ایجاد شد. بنابر گزارش های منتشر شده هیروباکس تا به امروز توانسته است نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و به بیش از 13،000 کاربر فعال خود، حدود یک میلیون و پانصد هزار درخواست فایل پرمیوم در فرمت های مختلف گرافیکی، تصاویر حرفه ای، وکتور، ui kit، ویدئو، موزیک و … را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

فراز و فرود استارت آپی با محدودیت های اینترنتی

وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت، در نشست خبری معرفی هیروباکس، در پاسخ به پرسش خبرنگار وبلاگ اطلس وب ، مبنی براینکه محدودیت های اینترنتی که از سال گذشته پی ریزی شده اند، چه تاثیری در جهت رشد و یا افول استارت آپ ها در کشور داشته اند؛ گفت: با محدودیت هایی که وضع شد موجی سمت راه اندازی وبسایت ها در کشور شکل گرفت؛ فعالان این حوزه به این نتیجه رسیدند که وبسایت ها پایداری کسب و کارها را تضمین می نمایند. اما از طرف دیگر این نگرانی را در بین فعالان این حوزه ایجاد نموده است که بعد از راه اندازی وبسایت و صرف هزینه های هنگفت اگر بالا آمدن آن با مشکل روبرو گردد باید چه کاری انجام داد.

امیر عصاری، مدیر توسعه کسب و کار ژاکت، نیز در پاسخ به این پرسش گفت: محدودیت های اخیر در بستر اینترنت برای همه ما مشکل آفرین بوده است و کاربران نیز از این موضوع مستثنی نیستند. وبسایت های بسیاری از فعالان این حوزه پس از محدودیت هایی که رخ داد، به مشکل خورد و فعالان این حوزه مجبور شدند تا با حساسیت های بیشتری پلاگین ه را برای وبسایت های خود تهیه نمایند. در نتیجه باید گفت این محدودیت های اینترنتی تاثیرگذار بوده است اما بازار کسب و کارهای اینترنتی همیشه به گونه ای به تعادل می رسد و در حالی که این محدودیت های اینترنتی ایجاد شد، اینستاگرام نیز فیلتر شد و مردم به سمت وبسایت ها جذب شدند.

علی حاجی محمدی، موسس ژاکت، نیز در پاسخ به این پرسش گفت: این محدودیت ها ریسک سرمایه گذاری را بالا می برد و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این بستر نگران می نماید. این محدودیت ها چه بر بستر وب و یا شبکه های اجتماعی باشد، این تاثیر را در فرایند رشد استارت آپ ها خواهد داشت.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شل کن سفت کن اینترنت و حیات استارت آپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شل کن سفت کن اینترنت و حیات استارت آپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید