شبیهساز پرواز مایکروسافت تابستان به ایکسباکس سری میآید

به گزارش وبلاگ اطلس وب، شرکت مایکروسافت حین مراسم گیم آواردز تاریخ عرضه بازی شبیه ساز پرواز خود را برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس تعیین کرد. البته تاریخ دقیقی تعیین نشده و فقط اعلام شده که قرار است این بازی در تابستان سال آینده برای کنسول های نسل نهم منتشر گردد.

شبیهساز پرواز مایکروسافت تابستان به ایکسباکس سری میآید

سری بازی های شبیه ساز پرواز شرکت مایکروسافت، از قدیمی ترین و بهترین بازی های ویدیویی هواپیمایی هستند. این بازی ها به مرور زمان میان سرگرم کننده بودن و واقع گرایی صندلی مخصوص به خود را پیدا نموده و هواداران ویژه خود را دارند. جدیدترین نسخه این سری، به معنای واقعی کلمه عظمت دارد و به شکل های مختلف همه را شگفت زده نموده.

تمام بازی های سری شبیه ساز پرواز مایکروسافت جهانی عظیمی را در اختیار بازیکن قرار می دهند و بازیکن می تواند در آن بدون هیچ هدف مشخصی از پروازی آرام لذت ببرد؛ اما در نسخه سال جاری این بازی مایکروسافت پیروز شده تا عبارت جهانی عظیم را میان بازی های ویدیویی به مرحله ای جدید برساند. بازی های زیادی وجود دارند که بازیکن را در جهانی عظیمی قرار می دهند اما جدید ترین نسخه شبیه ساز پرواز، بازیکن را در کره زمینی که دقیقا مانند کره زمین خودمان است قرار می دهد. این موضوع به لطف نقشه های بینگ واقعی شده. این بازی با اتصال به اینترنت نقشه مناطق را دریافت می نماید و در آن می توان به تمام گوشه کنار های جهان سفر کرد. البته ساخت محیط های سه بعدی این بازی توسط هوش مصنوعی شرکت مایکروسافت انجام می گردد و با این روش نقشه های دو بعدی تبدیل به محیط های سه بعدی می شوند.

بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت نماهایی خیره کننده دارد و مشخصا ساخت این نماها به سخت افزاری قدرتمند احتیاج دارد. تا به حال این بازی تنها روی کامپیوترهای شخصی در دسترس بوده اما شرکت مایکروسافت خبر داده که قرار است نسخه ای از این بازی برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس هم منتشر گردد. این عرضه، اولین عرضه از بازی های شبیه ساز پرواز روی کنسول ها به حساب می آید.

البته در ابتدا قرار بود این بازی روی کنسول ایکس باکس وان هم منتشر گردد اما مایکروسافت در این باره به طور کامل سکوت نموده و این موضوع را به فراموشی سپرده. گویا قدرت کنسول های نسل قبلی برای اجرای این بازی کافی نیست و مایکروسافت به طور کامل بی خیال اجرای این بازی روی کنسول ایکس باکس وان شده.

به لطف سخت افزار قدرتمند کنسول های جدید ایکس باکس، نسخه کنسولی بازی شبیه ساز پرواز گرافیک واقعا زیبایی دارد و همان نقشه عظیم را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. طبق تریلر جدید این بازی می توان شبیه ساز پرواز مایکروسافت را با وضوح تصور 4K روی کنسول ایکس باکس سری ایکس اجرا کرد. البته فراموش نکنیم نسخه کنسولی این بازی با دسته اجرا می گردد که باعث می گردد تجربه آن با نسخه اصلی کمی متفاوت باشد.

جدیدترین نسخه بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت که هیچ پسوند و پیشوندی ندارد، همین حالا به وسیله استیم و فروشگاه مایکروسافت برای کامپیوتر های شخصی در دسترس است. این بازی همچنین در مجموعه ایکس باکس گیم پس موجود است و نسخه کنسولی آن در تابستان سال آینده برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.

در ادامه می توانید تریلر نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس بازی شبیه سازی پرواز مایکروسافت را تماشا کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "شبیهساز پرواز مایکروسافت تابستان به ایکسباکس سری میآید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبیهساز پرواز مایکروسافت تابستان به ایکسباکس سری میآید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید