سامانه آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به روزرسانی شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه شهید مدنی از به روز رسانی سامانه آموزشی دانشگاه اطلاع داد.

سامانه آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به روزرسانی شد

محمد خودی زاده، رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه شهید مدنی در تبادل نظر با خبرنگار استان های وبلاگ اطلس وب، با اشاره به لزوم استفاده از سرور تازه آموزشی دانشگاه گفت: در این سامانه یک سری به روز رسانی و تغییرات اساسی ایجاد شد البته کلیات سامانه همان است که در ترم های قبل وجود داشت، اما از نظر نحوه کار کاربران و ظاهر شدن برنامه به خصوص روی گوشی های تلفن همراه تفاوت های نموده و امکانات تازهی به آن اضافه شده است.

خودی زاده بیان نمود: سامانه آموزش مجازی که با نام سامانه جام آن را می شناسیم از ترم پیش به دیتا سنتر معتبر منتقل شده تا مسائل کمتری داشته باشد در ترم تابستان این سامانه مورد استفاده دانشجویان نهاده شد و بهبود کیفیت را مشاهده کردیم. امیدواریم در ترم جاری با همین کیفیت برای تعداد بیشتر کلاس ها داشته باشیم.

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه شهید مدنی در مورد نحوه دسترسی به سایت و تسهیلات مربوط بیان نمود: در مورد مزایای این سامانه نسبت به نسل قبلی خود در ابتدای امر چیزی که برای همه تعیین بود تغییر ظاهری سامانه بر اساس رزولوشن و بر روی مانیتور لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند است که باعث می گردد کاربرد حساس برترین موقع کار کردن با سیستم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سامانه آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید