سازمان دامپزشکی کشور در ایام نوروز تعطیل نیست

به گزارش وبلاگ اطلس وب، یک مقام مسئول با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور در ایام نوروز تعطیل نیست، از مردم خواست نقدها و شکایات خود را اعلام نمایند.

سازمان دامپزشکی کشور در ایام نوروز تعطیل نیست

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اطلس وب به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، امین اسدی مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی در رابطه با اقدامات اخیر این سازمان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از 14 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا روز عید سعید فطر امسال ادامه دارد، موجب شده سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در استان ها در تعطیلات نوروز تعطیل نباشند و در جهت ایجاد امنیت غذایی و سلامت جامعه به صورت شبانه روزی فعالیت نمایند.

وی اضافه کرد: بر اساس طرح ملی تشدید و کنترل نظارت های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، به استثنای روز نخست عید نوروز که کشتارگاه های کشور در آن به صورت کشیک از پیش معین شده فعال بودند، از روز دوم فروردین 1401 فعال شده اند و طبق هماهنگی اجرا شده با شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شده است، تا مازاد کشتار انجام شده از سوی این شرکت نیز خریداری شود و هیچگونه کمبود مرغی در بازار احساس نشود.

اسدی خاطر نشان کرد: مردم جهت یاری به تشدید این نظارت ها می توانند نقدها، پیشنهادات و شکایات خود را به وسیله سامانه تلفنی 1512 اعلام و پیگیری نمایند. بعلاوه مردم عزیز میتوانند تصاویر و فیلم های نظارت میدانی خود را در جهت کنترل بهداشتی محصولات پروتئینی به شماره 09928845823 در پیغام رسان بله ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سازمان دامپزشکی کشور در ایام نوروز تعطیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان دامپزشکی کشور در ایام نوروز تعطیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید