ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سرمربی اخراجی تیم فوتبال یوونتوس حاضر نشد قراردادش با این تیم را با توافقی دوجانبه فسخ کند تا همچنان از بانوی پیر حقوق بگیرد.

ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اطلس وب، نشریه استمپای ایتالیا بیان کرد که مائوریتزیو ساری سرمربی که پس از ناکامی یوونتوس مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری اخراج شد، حاضر نشده است قراردادش با بانوی پیر را فسخ کند.

ساری پس از تنها یک فصل حضور در تورین و در حالی اخراج شد که نهمین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری A را رقم زد و معتقد بود سزاوار آن هست که به او فرصتی دیگر برای پیشبرد اهدافش داده گردد، اما آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس پس از حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان سرمربی سابق چلسی و ناپولی را اخراج و کمتر از 24 ساعت بعد آندره آ پیرلو هافبک سابق بیانکونری را جانشین او کرد.

یووه حالا امیدوار است که بتواند ساری 62 را به فسخ قراردادش راضی کند، اما گویا او حاضر نیست از حق و حقوقش در دو سال به جامانده به سرانجام قراردادش بگذرد. به این ترتیب یوونتوس ملزم است که تا سرانجام قرارداد حقوق او را بپردازد. این همان داستانی بود که یوونتوس در خصوص سرمربی سابقش ماسیمیلیانو آلگری هم داشت. به همین دلیل بانوی پیر امیدوار است که آن اشتباه را تکرار نکند و به هر نحو ممکن ساری را متقاعد به فسخ قراردادش کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید