خط اخم را بدون بوتاکس از بین ببرید

به گزارش وبلاگ اطلس وب، این اتفاق برای همه ما پیش می آید؛ با شور و ذوق نگاهی سریع به آیینه می اندازید تا موها یا آرایش خود را چک کنید و چین وچروک و خطوطی را می بینید که تازه شکل گرفتند.

خط اخم را بدون بوتاکس از بین ببرید

از بین بردن خط اخم یکی از مواردی است که بیشتر افراد خواهان آن هستند. خط اخم بین ابروها به دلیل آفتاب و استرس و ژن به وجود بیاید؛ ولی می توان با تکنیک و ترفندهای تأیید شده خانگی، آن را درمان کرد و به زیبایی قبل بازگشت. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

از بین بردن خط اخم

چگونه می توان خطوط اخم را از بین برد؟ بری برطرف خط اخم بین دو ابرو چه باید کرد؟

مصرف غذاهای سالم و نوشیدن میزان زیادی آب

رژیم غذایی سالم و نوشیدن میزان زیادی آب نه تنها مفید برای شکل بدن خوب است، بلکه راهی ایده آل برای صاف و زیبا نگه داشتت پوست هم است. چین وچروک، مانند خطوط اخم، به راحتی زمانی که شما به خوبی هیدراته نیستید تشکیل می شوند.

از بین بردن خط اخم با خواب کافی

استراحت کافی به فکر، بدن و پوست شما اجازه می دهد تا شارژ گردد. حتماً حداقل شش ساعت در شب بخوابید. اگر می توانید هفت یا هشت را هدف بگیرید!

از بین بردن خط اخم با تعویض روبالشتی

چرخیدن و تکان خوردن در خواب باعث ایجاد اصطکاک بر روی پوست شما می گردد. این اصطکاک می تواند پوست شما را خشک کند و به آن آسیب برساند و در نهایت منجر به چین وچروک می گردد. پارچه های نرم تر، مانند ساتن، باعث اصطکاک کمتری می شوند و زیرا برای پوست شما ملایم تر هستند.

به پشت خوابیدن

خوابیدن به پشت یک راه آسان برای به حداقل رساندن خطوط اخم و چین وچروک صورت است. اگر شما به طرفین می خوابید، پس برطرف چین وچروک برایتان سخت خواهد شد؛ اما زمانی که به مدل به پشت خوابیدن عادت کنید، به نظر می رسد تفاوت های قابل توجهی در پوست شما ایجاد می گردد و حتی در صبح پوستتان درخشان تر می گردد.

مرطوب کردن، مرطوب کردن، مرطوب کردن

همه ما اهمیت مرطوب نگه داشتن پوست را می دانیم. هنگامی که بحث مبارزه با خطوط اخم پیش می آید، مرطوب سازی پوست مهم تر هم می گردد. در روز حداقل سه مرتبه از مرطوب کننده سالم و البته تأیید شده به وسیله متخصص پوست خود بهره ببرید.

از بین بردن خط اخم با استفاده از کرم ضدآفتاب

همواره قبل از خروج از خانه، کرم ضدآفتاب بزنید. این را بدانید که حتی اگر به نظر یک روز بارانی باشد، اما اشعه ماورای بنفش خورشید قدرتمند می تواند به طورجدی به پوست شما آسیب برساند. برای یاری به جلوگیری از شکل گیری خطوط اخم و چروک تازه، حداقل یکبار در روز از کرم های ضدآفتاب بهره ببرید.

از بین بردن خط اخم با ماساژ صورت

ماساژ صورت راهی ایده آل برای آرامش بخشی و خلاص شدن از خطوط اخم در یک زمان است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که انگشتان دست خود را روی پیشانی قرار دهید و آنها را با حرکات حلقه ای روی صورت بمالید.

این کار پوست اطراف چشمان و پیشانی را تکان می دهد، و یاری می نماید آنها قوی تر شوند؛ اما فقط یک نقطه را ماساژ ندهید، انگشت های سبابه خود را به نقطه های مختلف در پیشانی خود حرکت دهید.

شما بعلاوه می توانید ماساژ نیشگونی را امتحان کنید به این روش که با انگشتان شست و انگشتان اشاره خودبین ابروهایتان را نیشگون بگیرید، پوست خود را از صورت خود بکشید و 10 ثانیه نگه دارید این کار را در طول ابروها تکرار کنید.

از بین بردن خط اخم با لایه بردار

یک بار یا دو بار در هفته استفاده از اسکراب و لایه بردار پوست مفید است. لایه برداری سالم و ملایم، سلول های مرده را از سطح پوست شما پاک می نماید. این کار اجازه می دهد که پوستی سالم تر و قوی تر داشته باشید و پوست سالم تر و نرم تر، خطوط اخم و چروک را کم می نماید.

از بین بردن خط اخم با کرم های ضدچروک

در نهایت، یک راه عالی برای صاف کردن خطوط اخم است. خودتان را درمان کنید، شما می توانید این کار را بسیار عالی انجام دهید قطعاً شما سزاوارش هستید. درحالی که خط های صورت اصلاً بامزه نیستند، هیچ دلیلی برای ناراحت شدن وجود ندارد، از کرم های درمانی چین وچروک شبانه بهره ببرید تا در صبح هم پوستی درخشان و پر زرق وبرق داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید این ماسک ها پوستتان را خراب می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "خط اخم را بدون بوتاکس از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط اخم را بدون بوتاکس از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید