فراوری مدل های iPhone 12 Pro با سرعت حافظه رم بیشتر

به گزارش وبلاگ اطلس وب، اخبار منتشر شده درباره شرکت اپل حاکی از آن است که گوشی های مدل iPhone 12 Pro دارای 50 درصد سرعت حافظه رم بیشتر هستند.

فراوری مدل های iPhone 12 Pro با سرعت حافظه رم بیشتر

به گزارش خبرنگار ، تحلیلگران دنیای فناوری پیش بینی نموده اند که شرکت اپل برنامه دارد تا چهار مدل مجهز به نمایشگر AMOLED برای پرچمدار پاییزی خود عرضه کند. این مدل ها iPhone 12 با نمایشگر 5.4 اینچی، iPhone 12 Plus با نمایشگر 6.1 اینچی، iPhone 12 Pro با نمایشگر 6.1 اینچی و iPhone 12 Pro Max با نمایشگر 6.7 اینچی خواهند بود. تفاوت میان دو گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی ها، در میزان سرعت حافظه رم و دوربین پشتی در نظر گرفته شده برای آن ها است. بر اساس گزارش MacRumors، اطلاعات پرچمداران بعدی اپل به صورت زیر خواهد بود.

با رأی مثبت تحلیلگران، مدل های پیش بینی شده همان چیزی خواهند بود که هواداران اپل هم از آن شرکت برای محصولات خود در سپتامبر امسال انتظار دارند. بر خلاف بسیاری از تحلیلگران و منتقدان، این انتظار وجود دارد که اپل امسال همه گوشی های خود در امسال را با قابلیت پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G معرفی کند. این در صورتی است که پیش از این خبر رسیده بود که اپل گوشی های پشتیبانی کننده از 5G اپل تا سال 2021 به بازار معرفی نخواهند شد.

جدولی که پیش تر ارائه شده، نشان می دهد که گوشی های iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max با 50 درصد سرعت حافظه رم بیشتر نسبت به دو مدل دیگر iPhone 12 ارائه خواهند شد. البته این میزان حافظه رم هنوز از حافظه سری Galaxy S20 کمتر است و این هم به خاطر نحوه استفاده دو سیستم عامل اندروید و iOS از حافظه رم دستگاه ها در زمان بسته شدن برنامه ها است.

گفته می گردد همه گوشی های سال 2020 اپل قرار است با پردازنده A14 Bionic فراوری شرکت TSMC فراوری شوند. این چیپست ها دارای معماری 5 نانومتری خواهند بود. اگر نود معماری چیپست ها پایین تر باشد، ترانزیستور های بیشتری می توانند روی یک مدار قرار گیرند و این ترانزیستور های بیشتر منجر خواهند شد که گوشی انرژی بیشتری ذخیره کند و عملکرد بهتری هم داشته باشد. در نتیجه، A14 Bionic باید یک عملکرد بهتر نسبت به A13 با معماری 7 نانومتری داشته باشد.

علاوه بر این، انتظار می رود اپل یک ویژگی دیگر را هم که سال گذشته توجه مشتریان را جلب نموده بود، امسال ارتقا دهد. گفته می گردد اپل در نظر دارد تا ظرفیت باطری های گوشی های هوشند خود را بیشتر کند. در کنار این ها، تنها خبری که از این شرکت بزرگ شنیده نشده، استفاده نکردن از فناوری Face ID و ناچ گسترده صفحه نمایش است. اگر اپل فناوری تشخیص چهره خود را کنار بگذارد، باید به سراغ حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برود که به نظر می رسد این تغییر تا سال 2021 اتفاق نیفتاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فراوری مدل های iPhone 12 Pro با سرعت حافظه رم بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مدل های iPhone 12 Pro با سرعت حافظه رم بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید