ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 1401

به گزارش وبلاگ اطلس وب، تهران (پانا) - دکوراسیون منزل در هر سال دستخوش تغییراتی می گردد، اما در سال (1401- 2022) این تغییرات به طور گسترده تر و مجذوب کننده تر خودشان را نشان می دهند.

ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 1401

به گزارش نمناک، با فرا رسیدن سال نو طراحان داخلی اصلی ترین ایده های خود را برای طراحی دکوراسیون داخلی ارائه می نماید.

استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی

یکی از ایده های مناسب در دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ خنثی است. شما می توانید در کنار رنگ های خنثی برای زیباتر شدن خانه از رنگ سال یا Veri Peri که یکی از طیف های مجذوب کننده رنگ بنفش است، استفاده نمایید. رنگ های روشن مانند رنگ های پاستیلی برای فضای داخلی با رنگ سفید گزینه بسیار خوبی هستند.

شلف های چوبی

از شلف های چوبی و باکس در خانه بهره ببرید. از این شلف ها می توانید در هر جای خانه بهره ببرید اما باید نکته ای را در خصوص آنها رعایت نمایید و از المان های خاص و شیک که با دکوراسیون خانه هماهنگ باشند، در دکور آنها بهره ببرید.

فرش های طبیعی

می توانید از فرش های دست بافت، کفپوش و قالیچه ها و گلیم های طبیعی و... در دکوراسیون خانه استفاده نمایید. اگر خواستار سبک دکوراسیون مینیمال و مدرن نیز هستید باز هم می توانید از فرش و قالیچه های طبیعی بهره ببرید و آن ها در این سبک مرکز توجه خواهند شد.

استفاده از یک وسیله قدیمی و وینتیج

وینتیج، سبکی نوستالژیک با عناصر کهنه و قدیمی است که یاداور خاطرات سالهای دور و گذشته باشد و قاعده و الگوی خاصی ندارد. می توانید برای زیبایی خانه اشیاء قدیمی را در کنار اشیا تازه قرار بگیرد زیرا این تضاد به خودی خود زیبایی خلق می نماید.

عناصر طبیعی و گیاهان

یکی از ترندهای سال 1401 استفاده از گل و گیاهان طبیعی به جای گل های مصنوعی در دکوراسیون داخلی است. استفاده از گیاهان در فضای داخلی نه تها سبب پاکسازی هوا شده بلکه رنگ و سرزندگی و طراوت را به محیط اضافه می نماید.

استفاده بیشتر از آینه در دکوراسیون

آینه ها در ابعاد و مدل های گوناگونی وجود دارند. سال جاری در دکوراسیون خانه هایتان بیشتر از آینه استفاده نمایید. آینه محیط را بزرگ تر از آنچه هست نشان داده و سبکی زیبا ایجاد می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید