تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 5 معین شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، داستان ماجراجویی های وودی و باز لایت یر هنوز به انتها نرسیده و قرار است با قسمت پنجم ادامه پیدا کند اما این دنباله چه زمانی از راه می رسد؟ نزدیک به دو سال دیگر. دیزنی پایان تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 5 (Toy Story 5) را اعلام نمود.

تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 5 معین شد

پس از شروع پیروز این مجموعه با قسمت اول (1995)، وودی (تام هنکس) و باز لایت یر (تیم آلن) در سه دنباله دیگر حضور پیدا کردند که آخری سال 2019 راهی سینماها شد و قرار بود نقطه سرانجامی این مجموعه باشد. با این حال، دیزنی سال 2023 گفت که توسعه نسخه پنجم را هم شروع نموده است و می خواهد آن را تا قبل از سرانجام سال 2026 روی پرده بفرستد.

حالا پس از مدتی سکوت، دیزنی تاریخ اکران دقیق داستان اسباب بازی 5 را اعلام نموده است؛ این انیمیشن 19 ژوئن 2026 (29 خرداد 1405) راهی سینماها خواهد شد. این بدین معنا است که این دنباله، نزدیک به هفت سال پس از قسمت چهارم اکران می گردد. در حال حاضر جزئیات داستانی این قسمت هم معین نشده است اما دیزنی به زودی اطلاعات تازه ای از آن را منتشر خواهد نمود.

آیا داستان اسباب بازی 5 پرونده این مجموعه را می بندد؟

با اینکه دیزنی در این رابطه صحبتی ننموده است اما دو نسخه پیشین مجموعه، به شکلی ساخته بودند که حس خداحافظی را تداعی نمایند. در حقیقت سرانجام بندی قسمت سوم هواداران را کاملا متقاعد نموده بود که این مجموعه به انتهای مسیر رسیده است و همه از این سرانجام رضایت داشتند؛ به همین علت وقتی که خبر فراوری قسمت چهارم اعلام شد، برخی از مخاطبان به آن واکنش مثبتی نشان ندادند. داستان اسباب بازی 4 خوشبختانه دنباله قابل قبولی بود و البته آن هم به شکلی به سرانجام رسید که گویی همه چیز تمام شده است. با این تفاصیل، حتی اگر داستان اسباب بازی 5 به مثابه یک خداحافظی باشد، در صورت پیروزیت در گیشه قابل پیش بینی است که دیزنی و پیکسار بازهم بخواهند چند سال بعد آن را ادامه دهند.

با اینکه عمر این مجموعه به 3 دهه رسیده است، اما قسمت چهارم نشان داد که مخاطبان هنوز هم از ماجراجویی های باز و وودی استقبال می نمایند و این انیمیشن بیش از 1 میلیارد دلار در گیشه فروش داشت. اگر قسمت پنجم هم بتواند این پیروزیت ها را تکرار کند یا حتی به آن نزدیک گردد، دیزنی علتی برای کنار گذاشتن داستان اسباب بازی نخواهد داشت. آن ها سال گذشته، نسخه فرعی لایت یر را هم اکران کردند که اگرچه نقدهای مثبتی دریافت کرد اما به فروش مناسبی نرسید که البته دلایل واضحی دارد، این انیمیشن آن چیزی نبود که هواداران می خواستند و به مسیر متفاوتی می رفت.

ما بعلاوه نمی دانیم که شخصیت های محبوبی همانند وودی و باز در آینده مجموعه نقش کلیدی خواهند داشت یا به حاشیه می روند. تام هنکس و تیم آلن در قسمت پنجم هم صداپیشگی دو قهرمان قصه را برعهده دارند اما نمی دانیم که آن ها برای دنباله های بعدی هم بازخواهند گشت یا خیر. و اگر آن ها علاقه ای به صداپیشگی وودی و باز نشان ندهند، آیا دیزنی این شخصیت ها را بازنشسته می نماید یا به سراغ یک صداپیشه دیگر می رود؟ باید منتظر ماند و دید.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 5 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 5 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید