بنر های توهین آمیز طرفداران ناپولی برای استقبال از سرمربی یوونتوس

به گزارش وبلاگ اطلس وب، مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، امشب باید در برابر تیم سابق خود قرار بگیرد و طرفداران ناپولی با نصب بنر هایی آماده پذیرایی از این تیم هستند.

بنر های توهین آمیز طرفداران ناپولی برای استقبال از سرمربی یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اطلس وب، طرفداران تیم مهمان بنر هایی را در دور تا دور استادیوم خانگی خود نصی نموده اند که روی آن جمله های توهین آمیزی برای ساری به چشم می خورد. این مربی دو فصل قبل راهنمایی ناپولی را بر عهده داشت و پس از آن به چلسی پیوست، اما یک فصل تنها در این تیم دوام آورد و تابستان سال جاری روی نیمکت یوونتوس نشست تا جانشین مکس آلگری باشد. روی یکی از این بنر ها نوشته: ساری تو یک گوژپشت لعنتی هستی. تو حرف های زیادی درباره یوونتوس زدی، اما در نهایت خودت را در اختیار آن ها قرار دادی.

ساری روز شنبه در مصاحبه پیش از بازی خود تاکید نموده بود که هر نوع توهینی از سوی طرفداران ناپولی در ملاقات برابر این تیم را نشانه ای از علاقه آن ها به خود می داند. او گفت: این بازی خاصی برای من است، اما نباید انرژی زیادی روی مسائل شخصی گذاشت و باید روی تیم تمرکز کرد. بازی بسیار مهمی در پیش داریم. اگر طرفداران من را هو نمایند، آن را نشانه ای از علاقه می دانم. اما نباید این کار را با ایگواین انجام دهند. حضور یا عدم حضور او در زمین یک تصمیم فنی خواهد بود و هیچ ربطی به جو نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بنر های توهین آمیز طرفداران ناپولی برای استقبال از سرمربی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنر های توهین آمیز طرفداران ناپولی برای استقبال از سرمربی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید