اهدای 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان در دهه فجر

به گزارش وبلاگ اطلس وب، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان اهدا شد.

اهدای 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان در دهه فجر

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اطلس وب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در مراسمی با حضور حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، 250 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان اندیکا اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در این مراسم حمایت از جوانان و تسهیل شرایط ازدواج را از مهم ترین برنامه های این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: هم زمان با دهه فجر 1500 زوج خوزستانی تحت حمایت با تامین جهیزیه، راهی خانه بخت شدند.

وی با بیان اینکه این جهیزیه ها شامل اقلام ضروری تلویزیون، اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است، اضافه کرد: با هدف حمایت از کالای ایرانی، این کالا ها از تولیدات کارخانجات داخلی تهیه شده و ارزش هر سری جهیزیه دستکم 30 میلیون تومان است.

خدرویسی تاکید نمود: علاوه بر تامین جهیزیه، خدمات دیگری از جمله مشاوره پیش از ازدواج، آموزش سبک زندگی اسلامی-ایرانی و آموزش مهارت های زندگی برای مددجویان را در دستور کار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اهدای 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان خوزستان در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید