اصرار مسی به بی هویتی ستین برای راهنمایی بارسلونا

به گزارش وبلاگ اطلس وب، لیونل مسی بر این باور است که کیکه ستین هویت سرمربیگری در بارسلونا را ندارد.

اصرار مسی به بی هویتی ستین برای راهنمایی بارسلونا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ اطلس وب، تیم فوتبال بارسلونا در این فصل از رقابت های لالیگا نتایج مورد قبول طرفداران را به دست نیاورده و البته که بازیکن بزرگی چون لیونل مسی نیز از نتایج کسب شده توسط تیمش اصلاً راضی نیست.

بعضی رسانه های اسپانیایی اعلام کردند مسی که بارها به عنوان بهترین بازیکن فوتبال دنیا انتخاب شده و صاحب چندین توپ طلا است، از فرایند فعلی تیمش اصلاً راضی نیست. او که شانزدهمین سال حضورش در نیوکمپ را پشت سر می گذارد، در سال های گذشته افتخارات زیادی کسب نموده و بسیاری او را یک برنده طبیعی می دانند. بدون تردید بازیکنی با مشخصات مسی باخت را دوست ندارد و وقتی تیمش در یک فصل نتایج دور از انتظاری می گیرد، به شدت از این موضوع عصبانی می گردد.

فوق ستاره آرژانتینی در تمامی سال هایی که برای بارسلونا بازی نموده ثابت نموده که عامل اصلی پیروزیت تیمش است و اگر بتوانند بازیکنانی که در کنارش بازی می نمایند به خوبی او را پشتیبانی نمایند قطعاً حمایت های او را درون زمین کاملاً حس خواهند کرد و بارها شده مسی به صورت انفرادی تیم را به پیروزی رسانده است.

مسی پیروز شده 23 قهرمانی با بارسلونا به ارمغان آورد که 6 جام در لالیگا و 3 جام در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. قطعاً بازیکنی با کیفیت مسی وقتی عملکرد کیکه ستین را روی نیمکت بارسلونا می بیند، حس می نماید که تیمش از سرمربی خوبی بهره نمی برد. در واقع او ستین را فاقد هویت برای نشستن روی نیمکت بارسلونا می بیند و بر این باور است که ستین توانایی آنکه نفر اول کادر فنی آبی و اناری ها باشد را ندارد.

شکی نیست اگر مسئولان باشگاه بارسلونا نتوانند جایگزین خوبی برای ستین انتخاب نمایند، مسی همانند سرانجام ملاقات با اوساسونا که به صورت تلویحی به عملکرد سرمربی تیمش انتقاد کرد، باز هم گلایه های خود را مطرح می نماید چون دوست ندارد بارسلونا بازنده باشد. باید دید سران باشگاه بارسلونا برای آینده چه تصمیمی در مورد سرمربی تیم فوتبالشان خواهند گرفت.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اصرار مسی به بی هویتی ستین برای راهنمایی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار مسی به بی هویتی ستین برای راهنمایی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید