ابتلای رییس کارکنان کاخ سفید به کرونا

به گزارش وبلاگ اطلس وب، رسانه های آمریکا از ابتلای رییس کارکنان کاخ سفید به بیماری کووید 19 خبر می دهند. به گزارش شبکه خبری ان بی سی نتیجه آزمایش مارک میدوز مثبت شده است.

ابتلای رییس کارکنان کاخ سفید به کرونا

به گزارش یورونیوز، آقای میدوز 61 ساله از ماه مارس راهنمایی کارکنان کاخ سفید را برعهده دارد. او از جمله افراد حاضر در جلسه چهارشنبه کاخ سفید یعنی ساعتی بعد از بسته شدن حوزه های رای گیری بود. هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص زمان و مکان ابتلای او منتشر نشده است.

پیش تر و در زمان بستری شدن دونالد ترامپ به دلیل ابتلا به ویرس کرونا ویدیویی در رسانه های آمریکایی منتشر شده بود که مارک میدوز در مقابل بیمارستان والتر رید بین طرفداران رییس جمهور سیگار رایگان پخش می کرد.

خبر ابتلای این مقام عالیرتبه کاخ سفید در بحبوجه شمارش آرای انتخابات و کوشش تیم انتخاباتی ترامپ برای توسل به دستگاه قضایی این کشور در حالی منتشر می گردد که طرفداران هر دو نامزد طی چند روز گذشته تجمعاتی را در برابر مراکز شمارش آرا در بعضی ایالت ها برگزار نموده اند.

در همین حال تعداد مبتلایان به کووید برای سومین روزمتوالی در آمریکا رکورد زده و از مرز یکصدهزار مورد در 24 ساعت فراتر رفته است. تا به امروز بیش از236 هزار نفر در آمریکا قربانی شده اند.

منبع: عصر ایران

به "ابتلای رییس کارکنان کاخ سفید به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای رییس کارکنان کاخ سفید به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید