گل سپاهان شانسی بود و دوست دارم این تیم قهرمان گردد ، سعی می کنم برترین پاسور لیگ شوم

به گزارش وبلاگ اطلس وب، وینگر باتجربه پیکان معتقد است که این تیم باتوجه به شرایط سنی بازیکنانش عملکرد قابل قبولی در 4هفته ابتدایی لیگ برتر داشته است.

گل سپاهان شانسی بود و دوست دارم این تیم قهرمان گردد ، سعی می کنم برترین پاسور لیگ شوم

وبلاگ اطلس وب آنلاین - علی اصغر درویش

تیم پیکان در لیگ برتر از 4بازی ابتدایی این مسابقات با 3تساوی و یک باخت و کسب 3امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است تا تعیین گردد تیم جوان رسول خطیبی کار سختی برای ادامه فصل خواهد داشت. سامان نریمان دنیا وینگر 32ساله پیکان که سابقه بازی در تیم های بزرگی چون پرسپولیس، تراکتور، ذوب آهن و بسیاری از تیم های دیگر لیگ فزونی را در کارنامه خود دارد در گفت وگو با وبلاگ اطلس وب به شرایط تیم رسول خطیبی در این فصل پرداخت.

*در بازی با سپاهان شرایط عجیبی برای پیکان رقم خورد و پیروزی با شکست عوض شد. چه اتفاقی افتاد؟

در نیمه اول بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و 3موقعیت گل داشتیم که متاسفانه جز یکی از آنها از بقیه استفاده نکردیم و سپاهان روی یک ارسال به گل تساوی رسید. در ادامه دانشگر از زمین بازی اخراج شد و با همین نتیجه به رختکن رفتیم. در رختکن صحبت هایی مطرح شد که تیم سپاهان واقعا برای قهرمانی می جنگد و این موضوع در بازی هم کاملا تعیین بود و به این موضوع اشاره شد که 10نفره شدن آنها باعث انگیزه بیشتر سپاهانی ها می گردد اما در هر صورت تیم ما هم در پی پیروزی در این بازی بود. در نیمه دوم سپاهان به طرز عجیبی به گل دوم رسید و به نظرم آن گل شانسی بود چون توپ رامین رضاییان به سمت دیگری زده شده بود و پس از برخورد به مدافعان تیم ما جهت توپ عوض شد. در ادامه باز هم صاحب موقعیت شدیم و فرصت ها را از دست دادیم و سپاهان به گل سوم رسید.

*تیم پیکان با میانگین سنی پایینی بسته شده است. به نظر می رسد رسول خطیبی کار سختی در طول فصل داشته باشد.

تیم ما با کمترین بودجه بسته شده و بازیکنانمان با قراردادهای بسیار پایین به پیکان آمده اند. واقعا با توجه به این میانگین سنی باید به مدیریت و کادر فنی پیکان دست مریزاد گفت. من هم پشت این بازیکنان جوان هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت پیکان دریغ نمی کنم.

*بعد از اتمام تعطیلی لیگ با ملوان و پرسپولیس بازی دارید.

بازی با ملوان بسیار سخت است. به نظرم آقای تارتار تیم بسیار خوبی جمع نموده و بازی در خانه ملوان با آن جو بسیار مشکل خواهد بود و بعد از آن هم که با پرسپولیس بازی داریم. در هر حال در پی نخستین پیروزی فصل پیکان هستیم.

*آیا غیر از پیکان پیشنهادهای دیگری هم داشتی و چه شد که تیم رسول خطیبی را انتخاب کردی؟

بله پیشنهاد داشتم. البته دوست داشتم در ذوب آهن بمانم اما وقتی آقای خطیبی به من پیشنهاد داد به جهت اینکه قبلا چندین سال با ایشان کار کردم بلافاصله قبول کردم که به پیکان بیایم. شخصیت آقای خطیبی را خیلی دوست دارم. آقای خطیبی در هر تیمی بوده فقط دوست داشته برنده باشد و از آنجا که این روحیه برنده شدن در خودم وجود دارد علاقه خاصی به کار کردن با ایشان دارم. خاطرم هست زمانی که با ایشان در تراکتور بودیم در بازی های لیگ قهرمانان آسیا با اینکه هیچکس انتظار نداشت تیم تراکتور با پیروزی مقابل شارجه از گروهش صعود کرد.

*بعد از گذشته 4هفته از کیفیت لیگ برتر را چطور دیدی؟

نسبت به هفته های ابتدایی فصل گذشته خوب نبوده. شاید باید چند هفته دیگر بگذرد تا تیم ها کم کم خودشان را پیدا نمایند. 60-70 درصد فوتبال وجود زمین چمن باکیفیت در استادیوم هاست و یکی از دلایل اصلی پایین بودن کیفیت لیگ برتر نداشتن زمین های چمن خوب است.

*باتوجه به عملکرد پیکان در 4مسابقه ابتدایی لیگ چه جایگاهی را برای این تیم در خاتمه فصل پیش بینی می کنی؟

الان برای پیش بینی خیلی زود است اما معتقدم از هفته دهم به بعد می توان ارزیابی کاملی از آمار تیم ها داشت. باز هم می گویم تیم ما از بازیکنان بسیار جوان تشکیل شده و انتظارها از پیکان باید منطقی باشد. تیم ما فصل پیش یازدهم شد بنابراین فکر می کنم هر جایگاهی بالاتر از این رتبه یعنی پیکان عملکرد موفقی داشته است. قطعا با کوشش کادر فنی و بازیکنان در پی جایگاه ایده آلی در خاتمه فصل هستیم ولی با توجه به سرمایه گذاری بزرگ چند تیم در نقل وانتقالات فکر کنم در انتهای فصل در میانه های جدول قرار بگیریم.

*چه تیم هایی را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر می بینی؟

سپاهان شانس اصلی قهرمانی است اما دوست دارم تراکتور قهرمان گردد.

*باتوجه به اینکه زمانی پیراهن پرسپولیس را به تن داشتی چه نتیجه ای را برای دربی مرکز پیش بینی می کنی؟

دربی پرسپولیس و استقلال همواره مهم بوده و نتیجه آن هیچ ربطی به جایگاه 2تیم ندارد. در هر صورت بازی سختی خواهد بود و قابل پیش بینی نیست. امیدوارم بازی قشنگی باشد تا طرفداران لذت ببرند و هر تیمی بهتر بود برنده بازی باشد.

*یک گل و یک پاس گل به نام خودت ثبت کردی. در خاتمه چه هدفی برای خودت در لیگ داری؟

من در پست وینگر بازی می کنم و از آنجا که علاقه زیادی به پاس گل دارم دوست دارم آقای پاس گل شوم.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل سپاهان شانسی بود و دوست دارم این تیم قهرمان گردد ، سعی می کنم برترین پاسور لیگ شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل سپاهان شانسی بود و دوست دارم این تیم قهرمان گردد ، سعی می کنم برترین پاسور لیگ شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید