کاهش مسائل صنعت چاپ با هم اندیشی وزیر و شورای سیاست گذاری چاپ

به گزارش وبلاگ اطلس وب، خبرنگاران: سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد از وزیر ارشاد خواست تا با برگزاری جلسه هم اندیشی با شورای سیاست گذاری، مسائل این عرصه و آنالیز و مرتفع کند.

کاهش مسائل صنعت چاپ با هم اندیشی وزیر و شورای سیاست گذاری چاپ

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ اطلس وب، مراسم تجلیل از بانوان صنعت چاپ عصر امروز با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی اسماعیلی، سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار گردید.

علی اسماعیلی در این مراسم در سخنانی با بیان این مطلب که خانواده چاپ بسیار بزرگ و نجیب است گفت: گردش اقتصادی چاپ در دنیا بالغ بر 850 میلیارد دلار در سال است. در دولت نهم و دهم صنعت چاپ کشور از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی اضافه نمود: شورای سیاست گذاری صنعت چاپ در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد راه اندازی شد که اعضای آن چشم انداز افق 1404 را تدوین کردند و امیدواریم با حضور وزیر ارشاد این سند در نمایشگاه کتاب رونمایی گردد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران صنعت چاپ را مدیون بانوان و اهالی دلسوز آن دانست و گفت: معاونت فرهنگی ارشاد برای حضور بانوان در این صنعت و برپایی همایش های مختلف برنامه ریزی هایی را انجام خواهد داد.

وی اضافه نمود: صنعت چاپ ایران 200 ساله شده است و ما این گذشت سال را جشن گرفتیم، اما معتقدیم این صنعت نیازمند توجه بیشتری است.

اسماعیلی به تشکیل کارگروه مشترک برای صنعت چاپ و نشر کشور اشاره نمود و گفت: کارگروهی مشترک با حضور وزیر ارشاد در صندوق توسعه ملی و سازمان امور اقتصادیاتی تشکیل خواهد شد تا به دستور رئیس جمهور مسائل پیش روی صنعت چاپ حل گردد. از وزیر ارشاد نیز انتظار داریم همانند گذشته از صنعت چاپ کشور حمایت نموده و این حمایت ها استمرار داشته باشد.

اسماعیلی از وزیر ارشاد خواست تا با برگزاری جلسه ای با شورای سیاست گذاری صنعت چاپ و با حضور بانوان این صنعت، مسائل موجود را آنالیز و مرتفع کند.

منبع: تسنیم

به "کاهش مسائل صنعت چاپ با هم اندیشی وزیر و شورای سیاست گذاری چاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مسائل صنعت چاپ با هم اندیشی وزیر و شورای سیاست گذاری چاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید