پیکر پدر بزرگوار شهیدان حسینی در شهر بهرمان تشییع شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حاج حبیب الله حسینی پدر سه شهید والامقام حسن،علی و مهدی حسینی پیش از ظهر امروز 4 آبان ماه در شهر بهرمان نوق برگزار گردید.

پیکر پدر بزرگوار شهیدان حسینی در شهر بهرمان تشییع شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، حبیب الله حسینی پدر بزرگوار سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس صبح دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سه فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر بزرگوار شهدا امروز صبح با حضور مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور و انقلابی منطقه نوق رفسنجان از منزل وی در بهرمان نوق به سمت مسجد جامع بهرمان تشییع و در گلزار شهدای شهر بهرمان خاکسپاری شد.

به گزارش وبلاگ اطلس وب، در پی درگذشت مرحوم حاج حبیب الله حسینی پدر شهیدان حسن، علی و مهدی حسینی مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان پیغام تسلیتی صادر کرد.

در این پیغام آمده است:

با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم پاکمرد مومن و متقی، مرحوم حاج حبیب الله حسینی که سه دسته گل رشید و فداکار خود را در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دفاع از کیان وطن، تقدیم امام و انقلاب نمود دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار فرزندان شهیدش شتافته است.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت اندوهبار به خانواده معظم آن مرحوم و فرزندان ولایی و انقلابی ایشان، همچنین مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان رفسنجان، آرزو می کنم خداوند آن فقید سعید را در کنار فرزندان شهیدش از نعمت همنشینی با سید و سالار شهیدان بهره مند فرماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیکر پدر بزرگوار شهیدان حسینی در شهر بهرمان تشییع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر پدر بزرگوار شهیدان حسینی در شهر بهرمان تشییع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید