پلوسی به کشته شدن سرکرده داعش واکنش نشان داد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، فارس نوشت: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دولت این کشور باید عملیات علیه سرکرده داعش در سوریه را به اطلاع مجلس نمایندگان می رساند.

پلوسی به کشته شدن سرکرده داعش واکنش نشان داد

به نظر می رسد ترامپ میخواهد پیروزی در آنچه عملیات کشتن سرنموده داعش خوانده را وسیله ای برای بهبود وضعیت خود در افکار عمومی آمریکا قرار دهد اما چنین می کند که همین اقدام او نیز موجی از انتقاد را متوجه او نموده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در عدم آگاه کردن مجلس نمایندگان از عملیات کشتن ابوبکر البغدادی سرنموده داعش انتقاد کرد.

وی گفت: باید به مجلس نمایندگان آمریکا درباره این حمله اطلاع رسانی می شد. روس ها و نه سران برجسته کنگره پیش از این عملیات از آن آگاه شده بودند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: این ماه، مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه مشترکی را با اکثریت آرا تصویب کرد که طی آن چراغ سبز ترامپ به حمله ترکیه در سوریه و علیه متحدان کُردمان را رد نموده بود.

رسانه های آمریکایی بامداد روز یکشنبه از کشته شدن البغدادی در عملیات ویژه ارتش آمریکا در ادلب سوریه خبر دادند و ترامپ نیز عصر همین روز در کنفرانس خبری در کاخ سفید به طور رسمی کشته شدن سرنموده داعش را بیان کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ابتدای این نشست خبری مدعی شد که آمریکا توانست ابوبکر البغدادی را از بین ببرد و مدعی شد که به وسیله آزمایش DNA، هویت البغدادی تائید شده است.

وی افزود: البغدادی مانند یک سگ کشته شد، او اصلا مرگی قهرمانانه نداشت و مثل یک بزدل کشته شد و موقع کشته شدن، گریه می کرد و زار می زد.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "پلوسی به کشته شدن سرکرده داعش واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی به کشته شدن سرکرده داعش واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید