هاشمی: تهران تعطیل نشود از پس موج سوم کرونا بر نمی آییم، نصف فوتی های کشور در تهران است

به گزارش وبلاگ اطلس وب، خبرنگاران : رئیس شورای شهر تهران: نیازمند تعطیلی کامل دو هفته ای تهران هستیم و در غیر این صورت از پس موج سوم بر نمی آییم.

هاشمی: تهران تعطیل نشود از پس موج سوم کرونا بر نمی آییم، نصف فوتی های کشور در تهران است

به گزارش وبلاگ اطلس وب به نقل از صدا و سیما؛ محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر درباره شرایط کرونا در پایتخت گفت: این روز ها آمار فوتی ها به دلیل ابتلا به کرونا در کشور به حدود 300 نفر نزدیک شده و آمار مبتلایان به 5 هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین در تهران آمار متوفیان کرونا به 150 نزدیک شده است و این آمار نشان می دهد که باید کار های ویژه تری جهت مقابله با کرونا انجام داد چراکه عملکرد و برنامه های قبلی چندان جواب نداده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید به فکر تعطیلی کامل تهران و کلانشهر ها باشیم در غیر اینصورت از پس موج سوم کروونا بر نمی آییم.

هاشمی اضافه کرد: از طرفی هم در پاییز آلودگی هوا تأثیر جدی بر روی سیستم ایمنی سالمندان و بچه ها می گذارد و در حال حاضر تنها راه مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است که نداشتن استرس و تغذیه مناسب در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: تأمین ویتامین برای بدن به وسیله مصرف گوشت و مرغ، ماهی و میوه و سبزیجات لازم است و متأسفانه قیمت این اقلام در بازار بسیار گران شده و مردم استرس گرانی اقلام را دارند و امکان تهیه آن برایشان مقدور نیست.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که جهت برطرف آلودگی هوا سال جاری در پایتخت چه اقدامی انجام می گیرد؟ گفت: هر ساله در آبان طرح ترافیک تقویت می گردد و حتی از در منازل اجرای آن مدنظر قرار می گرفت که سال جاری نیز با کاهش تردد ها و تعطیلی ها باید میزان آلودگی را کمتر کرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "هاشمی: تهران تعطیل نشود از پس موج سوم کرونا بر نمی آییم، نصف فوتی های کشور در تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: تهران تعطیل نشود از پس موج سوم کرونا بر نمی آییم، نصف فوتی های کشور در تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید