مدل بالش و کوسن جدید و شیک برای مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی

به گزارش وبلاگ اطلس وب، در این مطلب به معرفی نمونه هایی از مدل بالش و کوسن جدید و مناسب برای مبلمان اتاق پذیرایی و نشیمن خواهیم پرداخت تا به اهمیت انتخاب و چیدمان صحیح کوسن ها بروی مبلمان منزل پی ببرید. یک چینش صحیح و زیبا از کوسن ها و بالش های رنگارنگ و متعدد بروی مبلمان یا تخت خواب کمال زیبایی در دکوراسیون اتاق نشیمن یا پذیرایی است. مطمئناً با دیدن تاثیر گذاری آنها بروی دکوراسیون منزل شگفت زده خواهید شد.

مدل بالش و کوسن جدید و شیک برای مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی

همانطور که در مطالب پیشین گفتیم قرار دادن انواع متفاوت از کوسن ها در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی مانند دیگر اقدامات دکوراسیونی برای خود اصولی دارد که بدون رعایت آنها به نتیجه مطلوبی نخواهید رسید. در این مطلب با انواع مختلف کوسن ها و بالش های مبلمان و نحوه چینش صحیح آنها آشنا خواهید شد تا اگر قصد انجام چنین کار جذابی را دارید، بهترین نتیجه را بگیرید. بالشها و کوسن ها نیز دارای انواع متفاوتی هستند که در زیر تعدادی از آنها را معرفی خواهیم کرد:

مدل اول بالش های استاندارد هستند. همانطور که از نامشان پیداست این بالش ها دارای اندازه و فرم استاندارد هستند که ابعادی برابر با 50X65 سانتی متر می باشد. پوشش رویی آنها نیز از روبالشی های استاندارد است که به صورت دوخته شده و آماده در بازار وجود دارند.

مدل دوم که به نام بالش های یورو معروف هستند از ابعادی عظیم و مربع شکل برخوردارند و بیشتر مناسب چیدن بروی مبلمان عظیم و تخت خواب ها هستند. بالش های یورو از گزینه های بسیار زیبا و شیک محسوب می شوند.

در نهایت مدل سوم هم با اسم کوسن های دکوراتیو شناخته می شوند و به شکل های مربع، مستطیل، یا استوانه ای در بازار موجود هستند. از لحاظ اندازه و ابعاد به شکل قابل توجهی از بالش ها کوچک تر هستند و کاملا جنبه دکوراتیو و کامل کننده دارند بنابراین نباید انتظار راحتی زیادی از آنها داشت.

در شکل های زیر با نمونه های مختلف کوسن ها و نحوه چینش آنها آشنا خواهید شد.

منبع: اتاق

به "مدل بالش و کوسن جدید و شیک برای مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل بالش و کوسن جدید و شیک برای مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید