فعالیت رسانه ای گروه الاهوازیه در دانمارک ممنوع شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، هیئت مدیره نظارت بر ایستگاه های رادیو تلویزیونی در دانمارک فعالیت رسانه ای گروه الاهوازیه را ممنوع اعلام و پخش تلویزیونی آن را متوقف کرد.

فعالیت رسانه ای گروه الاهوازیه در دانمارک ممنوع شد

به گزارش ، هیئت مدیره نظارت بر کار رادیو و تلویزیون ها در دانمارک در تاریخ 20 فوریه 2020 (اول اسفند 98) تصمیم خود مبنی بر توقف برنامه های تلویزیونی الاهوازیه را گفت. براساس این حکم بنیاد مذکور دیگر اجازه ندارد برنامه تلویزیونی خود را به وسیله اینترنت یا ماهواره در این کشور پخش نماید. تصمیم هیئت مدیره رادیو و تلویزیون دانمارک بدین معناست که فعالیت برنامه تلویزیونی الاهوازیه باید متوقف شود.

طبق قانون نظارت بر رسانه های شنیداری و تصویری دانمارک، پخش هر گونه برنامه درحمایت از خشونت و ترویج تروریسم ممنوع می باشد. بنابر اعلامیه صادره از سوی هیئت نظارت بر رسانه ها، این هیئت در راستای وظیفه خود، به این نتیجه رسیده است که براساس مدارک و شواهد موجود برنامه های تلویزیونی این گروه (الاهوازیه) در پائیز سال 2018 نقض آشکار مقررات مربوط به رسانه هاست که براساس آن برنامه های رادیو و تلویزیونی در دانمارک نباید مروج خشونت و تروریسم باشد.

پس از حادثه تروریستی در جریان گرامیداشت روز ارتش در شهر اهواز در سال گذشته که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد گروهک الاهوازیه ضمن پذیرفتن مسئولیت این حمله، از انجام و تداوم این اقدامات تروریستی حمایت نموده بود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت رسانه ای گروه الاهوازیه در دانمارک ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت رسانه ای گروه الاهوازیه در دانمارک ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید