فرشتگان بی بال به شبکه سه می رسد؟ ، مسعود جهانی قطعه پرستار را برای سریال ساخت

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سریال فرشتگان بی بال به کارگردانی امیرحسین عنایتی احتمالا به زودی از شبکه سه سیما روانه آنتن خواهد شد.

فرشتگان بی بال به شبکه سه می رسد؟ ، مسعود جهانی قطعه پرستار را برای سریال ساخت

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ اطلس وب، شهریورماه 99 بود که امیرحسین عنایتی نویسنده و کارگردان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از فراوری یک سریال تلویزیونی با نام فرشتگان بی بال اطلاع داد.

این سریال که با داستان بازسازی بحران کرونا در کشور و نمایش کوشش های بی دریغ کادر درمان کشور و نیرو های جهادی ساخته شده است، شاید بتوان اولین سریال تلویزیونی با موضوع کرونا نامید که به فراوری رسیده است.

با گذشت بیش از 9 ماه از زمان فراوری آن هنوز زمان دقیق پخش سریال معین نیست، اما جدیدترین خبر ها حاکی از آن است که بنیامین ضیایی به تازگی قطعه پرستار را برای این مجموعه با آهنگسازی مسعود جهانی خوانده است که این موضوع نشان می دهد احتمالا سریال به زودی روانه آنتن می گردد.

بعلاوه طبق شنیده های خبرنگار دانشجو این سریال احتمالا از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، رزیتا غفاری، آشا محرابی، رحیم نوروزی، شهرام عبدلی، بهرام ابراهیمی، فرج الله گل سفیدی، افشین سنگ چاپ، زهره حمیدی و با معرفی آرش جورکش و زهره قاسمی از بازیگران این سریال هستند.

عوامل فراوری فرشتگان بی بال عبارتند از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: امیرحسین عنایتی، مدیر امور اقتصادی: زهره قاسمی، مدیر تصویربرداری: مهیار میرجلالی، مدیر فراوری: حسین غیابی، دستیار فراوری: محمد ستوده، مدیر صدابرداری: فرامرز مختاری، طراح چهره پردازی: علیرضا جوادپور، طراح صحنه و لباس: مسعود جزایری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: صبا قاسمی (با تشکر از ستایش ساسانی نژاد)، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا کرد سیچانی، تدوین: مهدی دهقان، منشی صحنه: جیران جناب، مدیر تدارکات: مصطفی الیاسی، دستیار دوم کارگردان: صبا صبوحانیا، عکاس: زهرا نازرفتار، مجری طرح: حسین ظاهری، مشاور فراوری: حسین بشگرد و جانشین تهیه کننده: اشکان حاج حسنی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرشتگان بی بال به شبکه سه می رسد؟ ، مسعود جهانی قطعه پرستار را برای سریال ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشتگان بی بال به شبکه سه می رسد؟ ، مسعود جهانی قطعه پرستار را برای سریال ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید