شیوع ویروس کرونا فروشگاهای اپل را با کمبود موجودی روبرو کرد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، فروشگاه های اپل به دلیل شیوع کرونا با مسائلی جدی رو به رو شده اند و به نظر می رسد یکی از مهمترین مسائل فعلی نیز، کمبود موجودی است.

شیوع ویروس کرونا فروشگاهای اپل را با کمبود موجودی روبرو کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از بلومبرگ، کارمندان اپل با کمبود قطعات و لوازم جانبی گوشی های شرکت خود روبروند و حتی افرادی که گوشی های خود را برای تعمیر یا تعویض قطعات به فروشگاههای اپل می برند، ممکن است با پاسخ کمبود تجهیزات روبرو شوند.

این شرکت به تکنسین های اپل هشدار داده است که آیفون های جایگزین (آنهایی که جایگزین آیفون های آسیب دیده می شوند) در دو تا چهار هفته آینده از عرضه کمی برخوردار خواهند بود. علاوه بر این برخی از فروشگاه های اپل استور برای تعمیر گوشی ها، کمبود قطعات دارند.

البته شرکت اپل اعلام کرده تا جایی که امکان داشته باشد قطعات را تامین می کند اما این تامین مدت زمانی کوتاه خواهد داشت و ممکن است به زودی فروشگاههای اپل از پس تقاضای خریداران بر نیایند. مدتی پیش، شرکت اپل سفر کارمندان خود به چین ، کره جنوبی و ایتالیا را محدود کرده بود. همچنین از کارمندان خواسته شد که از راه دور جلسات آنلاین برگزار کنند و تا اطلاع ثانوی از جلسات فیزیکی پرهیز کنند.

اپل تا به امروز 38 فروشگاه را در چین بازگشایی کرده است. در کل، اپل مجبور به بستن 42 فروشگاه شد. اخیراً گزارش شد که این شرکت به دنبال تولید کننده دیگری برای تکمیل تولید دوربین های ماوراء بنفش خود است.

منبع: انتخاب

به "شیوع ویروس کرونا فروشگاهای اپل را با کمبود موجودی روبرو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع ویروس کرونا فروشگاهای اپل را با کمبود موجودی روبرو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید