خبرنگاران سیلاب چند راه اصلی و فرعی را در خراسان رضوی مسدود کرد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، مشهد- خبرنگاران- بارندگی و جاری شدن سیل روز دوشنبه یک راه اصلی و چهار راه فرعی را در استان خراسان رضوی مسدود کرد.

خبرنگاران سیلاب چند راه اصلی و فرعی را در خراسان رضوی مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی دوشنبه شب به خبرنگار وبلاگ اطلس وب گفت: جاده اصلی دولت آباد - باخرز حد فاصل روستای صفی آباد و قلعه نو در حوزه شهرستان زاوه به دلیل جاری شدن سیل مسدود شد و تردد خودروها در این جاده به باند جدید راهنمایی شده است.

ابراهیم نصری به تداوم بارندگی در بعضی شهرستان های استان اشاره نمود و اضافه کرد: راه ارتباطی بخش سرولایت نیشابور به قوچان در محدوده تقاطع دوغایی و جاده رشتخوار - تربت حیدریه در کیلومتر 35 حدفاصل ملک آباد و سه راهی جنگل که دیروز نیز به علت سیلاب مسدود و بازگشایی شده بود امشب دوباره مسدود شد.

وی ادامه داد: با اضافه کردن این تعداد انسداد در جاده های فرعی به جاده های مسدود نقاب - سه راهی رامشین و نقاب - سه راهی انداده شمار جاده های فرعی مسدود شده در خراسان رضوی به چهار مورد افزایش یافت.

وی گفت: راه روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، راه های روستایی چنار - حسین آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در فریمان و جاده های دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و راستا کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز از جمله راه های روستایی مسدود شده در این استان هستند.

نصری اضافه کرد: راستا روستایی عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب، چهارده - رزاق در خواف و راه روستای منج در حوزه شهرستان باخرز نیز به دلیل وقوع سیلاب و بارش های شدید همچنان مسدود هستند.

در بعضی شهرستان ها با وجود تداوم بارشها تردد در بعضی راستاهای روستایی به سختی همراه است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ریزش باران که از روز شنبه در این استان شروع شده است تا فردا ادامه دارد و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سیلاب چند راه اصلی و فرعی را در خراسان رضوی مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیلاب چند راه اصلی و فرعی را در خراسان رضوی مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید