خبرنگاران دعوت از مردم و نخبگان برای ارائه ایده های اقتصادی پسا کرونا

به گزارش وبلاگ اطلس وب، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از صاحبنظران، ایده پردازان و عموم مردم برای ارائه ایده ها و راهکارهای عملیاتی جهت خروج از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا دعوت کرد.

خبرنگاران دعوت از مردم و نخبگان برای ارائه ایده های اقتصادی پسا کرونا

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی در اطلاعیه ای از ایده پردازان و صاحبنظران و عموم مردم خواست ایده ها و طرح های عملیاتی خود را در زمینه خروج از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور و تبدیل این تهدید به فرصتی برای سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، به این سازمان اعلام کنند.

وی گفت: در شرایط بحرانی کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر جامعه، نقش ارگانها و سازمان های دولتی، خصوصی و نهادهای عمومی به ویژه شهرداری ها بسیار پررنگ تر است و می طلبد با روحیه جهادی و با هدف یاری رسانی به ملت در امر کاهش ریسک ابتلا به ویروس کرونا، افزایش سطح اطلاع رسانی همگانی و مقابله و تلاش در جهت کنترل و ریشه کنی این نگرانی ملی، با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت و ایمان، راهکارهای لازم در راستای تغییر شرایط کنونی و ایجاد فرصت های بدیع اقتصادی از تهدید بوجود آمده، ارائه شود.

کرمانی هدف از این اقدام را مدیریت برون رفت از فضای موجود و حمایت از اقدام های تولیدی، بازرگانی، عمرانی و پشتیبانی شهری، ارائه ایده های اقتصادی پسا کرونا به منظور جهش در حوزه های مختلف و مرتبط با مدیریت شهری، گردشگری، تولیدی، خدمات مهندسی، بیمه، آموزش، محیط زیست و بازرگانی بیان نمود.

وی ادامه داد: افراد می توانند ایده های خود را در اسرع وقت و تا پایان ساعت اداری 20 فرودین ماه 1399 به دفتر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به آدرس مشهد، نبش دلاوران هفت و صندوق پستی شماره 9177965673 یا پست الکترونیک [email protected] ارسال کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دعوت از مردم و نخبگان برای ارائه ایده های اقتصادی پسا کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دعوت از مردم و نخبگان برای ارائه ایده های اقتصادی پسا کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید