تصمیم مشترک مجیدی و ساپینتو در مورد استقلال ، واکنش سریع مربی پرتغالی به ماجرای خبرساز

به گزارش وبلاگ اطلس وب، بعد از حضور ریکاردو در تیم جدیدش در فضای مجازی اینطور اطلاع رسانی شده که چند بازیکن استقلال مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار دارند

تصمیم مشترک مجیدی و ساپینتو در مورد استقلال ، واکنش سریع مربی پرتغالی به ماجرای خبرساز

به گزارش وبلاگ اطلس وب ریکاردو ساپینتو بعد از دربی حذفی اردوی استقلال را به مقصد پرتقال ترک کرد و در حالی که باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به وی پیشنهاد 750 هزار دلاری داده بود، راهی قبرس شد تا رهبری تیم دوم این کشور یعنی آپوئل را برعهده بگیرد.

بعد از حضور ریکاردو در تیم تازهش در فضای مجازی اینطور اطلاع رسانی شده که چند بازیکن استقلال مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار دارند و به تیم تازه این مربی ملحق خواهند شد.

از آنجایی که باشگاه استقلال در فصل جاری نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل کند، بازیکنان مورد دلخواه ریکاردو ساپینتو به راحتی می توانند اردوی تیم آبی را ترک و راهی قبرس شوند اما جالب است بدانید ریکاردو ساپینتو قصد به خدمت گیری بازیکنی از استقلال را ندارد. او به یکی از دوستان نزدیکش گفته به احترام استقلال و تماشاگران این تیم هیچ بازیکنی را از تیم استقلال به ترکیب تیم تازهش اضافه نخواهد نمود.

پیشتر فرهاد مجیدی هم بعد از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم الاتحاد کلبا با بازیکنی را از استقلال به ترکیب تیمش اضافه نکرد. ریکاردو ساپینتو به هنگام جدایی از استقلال با یکی دو پیشنهاد خوب از سوی تیم های لیگ فزونی روبرو شد، اما اعلام نمود، در ایران فقط با استقلال کار خواهد نمود. او در نامه خداحافظی خطاب به تماشاگران استقلال اعلام نمود، روزی به این تیم باز خواهد گشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم مشترک مجیدی و ساپینتو در مورد استقلال ، واکنش سریع مربی پرتغالی به ماجرای خبرساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مشترک مجیدی و ساپینتو در مورد استقلال ، واکنش سریع مربی پرتغالی به ماجرای خبرساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید