بیرانوند: اگر بی انگیزه بودم، از پرسپولیس می رفتم، به تصمیم گل محمدی احترام می گذارم

به گزارش وبلاگ اطلس وب، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بی انگیزه بودم، نیم فصل در پرسپولیس نمی ماندم و از این تیم می رفتم.

بیرانوند: اگر بی انگیزه بودم، از پرسپولیس می رفتم، به تصمیم گل محمدی احترام می گذارم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ اطلس وب، علیرضا بیرانوند پس از فزونی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو مشهد در مورد نیمکت نشینی اش در این ملاقات گفت: با صلاحدید کادر فنی بازی نکردم و سعی خواهم کرد در تمرینات تلاشم را بیشتر نموده و بتوانم به پرسپولیس یاری کنم. مهم این بود که تیم امروز ببرد و با صلاحدید کادر فنی روی نیمکت نشستم.

وی در مورد اینکه یحیی گل محمدی گفته که اگر پرسپولیس گل می خورد، همه مقصر هستند نه یک نفر، گفت: همان حرفی که گل محمدی زد، درست است. تیم که می برد از مدیرعامل گرفته تا تدارکات تیم نقش دارند و در گل خوردن نیز همه با هم گل می خوریم. گل محمدی تصمیم گرفت که روی نیمکت باشم و به این تصمیم احترام می گذارم و امیدوارم در آینده بتوانم به پرسپولیس یاری کنم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می گردد تمرکز ندارد و به همین دلیل گل می خورد، گفت: تا الان در کدام صحنه تمرکز نداشتم؟ اگر بی انگیزه بودم که نیم فصل از پرسپولیس می رفتم و نمی ماندم. در این تیم ماندم که قهرمانی چهارم را کسب کنیم. اگر بی انگیزه بودم به پرسپولیس فکر نمی کردم. با تیم بلژیکی صحبت کردم و گفتم که می خواهم به پرسپولیس یاری کنم. امروز هم صلاحدید کادر فنی بود که بازی نکنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیرانوند: اگر بی انگیزه بودم، از پرسپولیس می رفتم، به تصمیم گل محمدی احترام می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: اگر بی انگیزه بودم، از پرسپولیس می رفتم، به تصمیم گل محمدی احترام می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید