اهمیت استفاده از محافظ تشک برای رعایت نظافت و بهداشت

به گزارش وبلاگ اطلس وب، وظیفه اصلی محافظ های تشک از نام شان کاملا پیداست؛ آنها از تشک شما محافظت می کنند. آنها با روکش یا تاپرهایی که برای راحتی بیشتر استفاده می شوند، تفاوت دارند.

اهمیت استفاده از محافظ تشک برای رعایت نظافت و بهداشت

به گزارش گروه بازرگانی وبلاگ اطلس وب، وظیفه اصلی محافظ های تشک از نام شان کاملا پیداست؛ آنها از تشک شما محافظت می کنند.

آنها با روکش یا تاپرهایی که برای راحتی بیشتر استفاده می شوند، تفاوت دارند. این محصولات در حقیقت از تشک شما در برابر آلودگی ها و کثیفی هایی که ممکن است در طول شب به وجود بیاید، محافظت می کنند.

اگر فکر می کنید مزایای استفاده از محافظ تشک به همین موارد مربوط است، سخت در اشتباهید! در ادامه دلایل خود را برای اثبات این ادعا بیان خواهیم کرد.

افزایش طول عمر تشک

همانطور که در مقالات آموزشی و نکات کاربردی مرتبط با تشک گفته بودیم، با حفاظت از تشک در برابر آلودگی های مختلف می توانید طول عمر تشک خود را افزایش دهید. وقتی که از یک محافظ استفاده می کنید، استهلاک متریال داخلی تشک نیز کاهش پیدا می کند.

با جلوگیری از نفوذ ادرار یا کثیفی های دیگر، محافظ ها از شکل گیری آلودگی های مختلف در بافت تشک نیز جلوگیری می کنند.

بهبود بهداشت و سلامتی

فارغ از اینکه از چه نوع محافظی برای تشک خود استفاده می کنید، محافظ ها با جلوگیری از نفوذ ذرات حساسیت زا (مثل گرده ها و ذرات گردوغبار) و حتی حشرات کوچک، به بهداشت بیشتر شما کمک بسکمک خواهد کرد.

این محصولات انواع متفاوتی دارند و ممکن است با ویژگی های مختلفی مثل مدیریت گرما و رطوبت تولید شوند تا تجربه شیرین تری از خوابیدن برای کاربران رقم بخورد.

انواع مختلف محافظ های تشک

برخی از محافظ های موجود در بازار مثل یک لایه اضافی روی تشک قرار می گیرند، در حالی که مدل های دیگر تمام سطح تشک را می پوشانند. محصولات دسته دوم، معمولا زیپ هم دارند و با پوشاندن تمام بخش های تشک، بیشترین سطح از محافظت را برای خریداران به ارمغان می آورند.

بالشت ها را از قلم نیاندازید

تقریبا برای همه افراد، بالشت ها نزدیک ترین چیز به صورت هنگام خوابیدن هستند؛ با این تفاسیر، محافظت از خود در برابر مواد حساسیت زا و دیگر مواد آلوده کننده احتمالا تصمیمی منطقی خواهد بود. افزون بر این، با استفاده از محافظ برای بالشت می توانید عمر آن را هم مثل تشک زیاد کنید.

اهمیتی ندارد که تشک شما جدید است یا قدیمی؛ توصیه می کنیم همین حالا یک محافظ برای تمام تشک های خود بخرید تا علاوه بر جلوگیری از انتقال آلودگی، طول عمر لوازم خواب شما نیز افزایش پیدا کند.

برند ویستر تولید کننده بهترین محافظ تشک در ایران

برند VISTAR که بیشتر به تولید تشک های باکیفیت و طبی مشهور است، همچنین بهترین محافظ تشک قابل شست و شو و سرویس ملحفه را نیز تولید میکند.

جهت مشاهده انواع محصولات تشک و محافظ تشک برند ویستر به وب سایت vistar-co.com یا پیج این برند در اینستاگرام @vistar-mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اهمیت استفاده از محافظ تشک برای رعایت نظافت و بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت استفاده از محافظ تشک برای رعایت نظافت و بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید