شروع مسابقه عجیب و غریب مارگیری! ، تصاویر این رقابت ترسناک را ببینید

به گزارش وبلاگ اطلس وب، بیش از 800 نفر وارد پوشش گیاهی انبوه اورگلیدز فلوریدا شده اند؛ جایی که برای گرفتن مارهای پیتون مهاجم برمه ای برای 10 روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا هزاران دلار جایزه دریافت نمایند!

شروع مسابقه عجیب و غریب مارگیری! ، تصاویر این رقابت ترسناک را ببینید

به گزارش وبلاگ اطلس وب و به نقل از دیلی میل، مسابقه سالانه حذف پیتون آدینه گذشته از ساعت 8 صبح به وقت محلی آغاز شد و تا ساعت 5 بعدازظهر روز 14 آگوست ادامه خواهد داشت.

پیتون ها بومی جنوب شرقی آسیا هستند، اما از دهه 1970 در فلوریدا ویران نماینده ظاهر شده اند. آنها تهدیدی برای حیات وحش بومی به شمار می آیند و مطالعات نشان می دهد که این مارهای بزرگ جمعیت خرگوش ها و روباه ها را در پارک ملی اورگلیدز از بین برده اند.

امی سیو، 45 ساله NBC گفت: به نظر نمی رسد بتوانم یک مار 5 متری بگیرم، ولی من می توانم.

بعضی پیمانکاران استانی در طول سال های گذشته پیروز به از بین بردن بیش از 10 هزار مار پیتون در این منطقه شده اند.

شکارچیان شرکت نماینده، نماینده 32 استان آمریکا و کانادا هستند. هزینه ثبت نام 25 دلار بوده و شرکت نمایندگان یک دوره آموزشی آنلاین را نیز گذرانده اند.

به گفته مقامات، جوایز نقدی تا 2500 دلار در هر دو دسته حرفه ای و مبتدی برای کسانی که بیشترین مارهای پیتون را حذف می نمایند، در نظر گرفته شده است. جوایز ویژه برای طولانی ترین پیتون در هر دسته وجود دارد. هر پیتون باید مرده باشد و شکارچیان در صورت کشتن غیرانسانی یا کشتن یک مار بومی با محرومیت روبرو می شوند.

چالش پیتون فلوریدا از زمان آغاز آن در سال 2000 منجر به حذف بیش از 17 هزار مار شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع مسابقه عجیب و غریب مارگیری! ، تصاویر این رقابت ترسناک را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مسابقه عجیب و غریب مارگیری! ، تصاویر این رقابت ترسناک را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید